این مرد آبروی دختر شیرازی را برد + جزئیات

اخاذی با ایجاد صفحه جعلی در اینستاگرام آبروی دختر شیرازی را برد.
رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی، از اقوام شاکی مبلغ 70 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
به گزارش رکنا، سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: در پی مراجعه دختری 23 ساله به پلیس فتا در شیراز مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه جعلی اینستاگرام و درج تصاویر وی در آن، از آشنایان و دوستانش مبلغ 70 میلیون ریال به بهانه کمک اخذ کرده است که رسیدگى به این پرونده در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.این مرد شیاد وقتی خود را در دام قانون دیده بود دختر جوان را به انتشار عکس هایش تهدید کرد.
وی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی، کارآگاهان سایبری موفق شدند متهم را در شیراز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
رئیس پلیس فتا استان، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و هدف خود را کسب درآمد و کنجکاوی عنوان کرد.
سرهنگ "سلیمانی" تصریح کرد: هرگونه پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟