قتل مرد خارجی در جزیره قشم / 4 نفر بازداشت شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل تبعه خارجی و همدستان وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی راستخدیو صبح امروز (۲۸ بهمن ماه) در این رابطه گفت: در پی وصول خبر مبنی بر وقوع درگیری بین چند نفر از اتباع خارجی و وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه از همان ساعت اول با دستورات لازم ، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان و ضارب مقتول پرونده صادر شد، افزود: سرنخ ها حاکی از خروج و متواری شدن عاملان درگیری و ضارب اصلی به سمت غرب جزیره بود که با تشکیل چند تیم مجرب عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

جنایت در جزیره قشم / مرد خارجی کشته شد

این مسئول انتظامی با اشاره به همکاری مثال زدنی مجدانه اهالی و جوانان غیور روستای سهیلی در دستگیری عاملان این جنایت، اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با افتخار قدردان همکاری این عزیزان بوده و این انسجام و تعامل شجاعانه با پلیس را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد امنیت مورد قدردانی قرار می دهد.

سرهنگ راستخدیو عنوان کرد: ۴ تن از عاملان حادثه قتل تبعه خارجی که متاسفانه به دست هموطن خود به قتل رسید در کمتر از ۱۲ساعت و قبل طلوع آفتاب روز جاری توسط پلیس دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده در دستور کار بوده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟