آخرین خبر از پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد! حساب نواب صفوی تشریح کرد+ فیلم
حجم ویدیو: 7.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

حساب نواب صفوی بازیگر مشهور ایرانی وکیل پرونده واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: حسام نواب صفوی بازیگر سینما وتلوزیون کشورمان که از سالها پیش به عنوان وکیل فعالیت خود را آغاز کرده است با انتشار یک ویدیو چند دقیقه‌ای در اینستاگرام خود ازآخرین وضعیت پرونده واژگونی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران خبر داد.

 

 

Screenshot_2021-02-11 HESAM NAVAB SAFAVI is on Instagram • 1_072 posts on their profile

حسام نواب صفوی گفت:

یدالله فوق ایدیهم:

ملت عزیز ایران با توجه به سوالات متعدد شما در خصوص این پرونده، آنچه را که تا کنون انجام شده است به اطلاعتان رساندم.به راستى که سختترین کار در دنیا، دفاع از مظلوم است و تنها یاوران بنده در جریان این دادخواهى، صرفا معلومات خود،استعانت از خداوند و روح پاک سیرتان از دنیا رفته و همچنین خبرنگاران شجاعى بودند که صداى اعتراض خانواده هاى قربانیان شدند

بنده هیچ خصومتى با دانشگاه آزاد نداشته و هر آنچه که انجام دادم صرفا در راستاى احقاق حق موکلینم بوده و تنها هدفم حاکمیت قانون در محاکم است و به همین دلیل براى دفاع از خون این بى گناهان حق الوکاله اى نیز نخواستم اما شاید آنها تصور میکردند اگر مسئولى به خاطر قصورى که انجام داده به زندان برود، آسمان به زمین میرسد و حتى در این مسیر از شخص بنده و تعدادى از خبرگزارى هاى شریف کشورم شکایت شد، روزى برایتان از خاطرات سخت و آنچه که بر من و خانواده ى قربانیان گذشت، خواهم گفت.

خوشحالم که این دادخواهى در ایران و نه در دادگاه لاهه یا بلژیک، انجام شد و دادرسان شرافتمند بازپرس موسوى نژاد،قاضى عالیشاه، قاضى فتاح و قاضى صمدى نشان دادند که قانون براى همه یکسان است.

حسام نواب صفوی کیست؟

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد.

او بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده است. هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند، دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد، در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت و سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد.

از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده واحساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت. اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد.

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است

 پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام این شغل را ادامه می دهد. اگر فکر می کنید او مدتی است که کم کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.

چهار برادر هستند، هومن و حسین و حسن، که دو برادراو در آمریکا و یک برادرش هم در آفریقای جنوبی زندگی می کند، عموی اواسماعیل نواب صفا ترانه سرای معاصر که مشوق اصلی اودر هنربود. او تنها کسی بود که در خانواده نواب صفوی هاگرایش به هنر داشت که چندسال پیش هم درگذشت .

سابقه هنری حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی نیز پرداخته است که از جمله فعالیت های او می توان به فیلم های «اعتراض»، «نان و عشق وموتور هزار»، «اتانازی»، «عروس خوشقدم»، «سیزده گر به روی شیروانی» و «سودای پرواز» و سریال های «بازگشت به خانه»، «شن های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد.

لازم به ذکر است نواب صفوی علاوه بر بازیگری نوازندگی را نیز تجربه کرده و دارای مدرک افتخاری نوازندگی پیانو می باشد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 660335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟