فیلم هالیوودی از حمله پلیس به دخمه دزدان / امید سگی مخفیگاه را به آتش زد
حجم ویدیو: 12.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55

عملیات دستگیری سارقان منازل و یکدستگاه  مینی بوس در آبادان انجام شد و امید سگی سارق تحت تعقیب دستگیر شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت
به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رییس پلیس آبادان از دستگیری 2 سارق سابقه دار منازل و خودرو در یک عملیات گسترده پلیسی خبر داد.
سرهنگ حسین زلقی گفت: صبح امروز به دنبال شناسایی مخفیگاه 2 سارق سابقه دار (خودرو و منازل) وتحت تقیب قضایی ، که در سطح شهرستان اقدام به سرقت می کردند، توسط ماموران کلانتری11 ولیعصر مورد رصد و مراقبت قرار گرفته، بلافاصله تیمی متشکل از عوامل انتظامی و تخصصی با حضور جانشین انتظامی شهرستان جهت دستگیری سارقان در محل حاضر و سریعا مخفیگاه سارقان را که به صورت مجردی بوده را به محاصره خود درآوردند.

امید سگی در آبادان در یک عملیات ویژه به دام افتاد

وی افزود: متاسفانه سارقان ضمن قفل کردن درب های ورودی مخفیگاه خود ، با در دست داشتن سیلندر گاز و فندک ماموران را در جهت فرار خود ،تهدید به عقب نشینی کردند که در این راستا در جهت پیشگیری هرگونه حادثه احتمالی ، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند.
زلقی تصریح کرد: جانشین انتظامی شهرستان با گفتگوی طولانی با سارقان سعی در خروج آنها از مخفیگاه بدون هرگونه حادثه احتمالی را داشت ،که در نهایت سارقان ضمن بی توجهی اقدام به آتش زدن مخفیگاه خود کرده ، بلافاصله عوامل انتظامی با شکافتن دیوار و ایجاد روزنه و نیروهای آماده آتش نشانی با اطفاء به موقع حریق ، سرانجام سارقان با کمترین خسارت جانی و با سوختگی سطحی دستگیر شدند و یک قلاده سگ نیز نجات داده شد .
فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه ضمن تشکر از کلیه عوامل در صحنه ماموریت بخصوص عوامل آتش نشانی و اورژانس گفت: 2نفر از عوامل آتش نشانی و یک نفر از عوامل انتظامی دچار سوختی سطحی شده که باکمک عوامل اورژانس به صورت سرپایی و در محل مداوا شدند .
متهمان ضمن اعتراف به 8فقره سرقت منزل و یکدستگاه سرقت مینی بوس جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.
گفتنی است یکی از افراد دستگیر شده امید معروف به امید سگی است که از سارقین حرفه ای وخشن است که تحت تعقیب قضایی بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 659870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟