3 سال زجر آور برای پسر بلوچی / کمک کنید مرتضی به مدرسه برگردد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 6.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

مرتضی 18 ساله سه سال است که به خاطر عدم توانایی در پرداخت هزینه درمان خانه نشین است.

به گزارش اختصاصی رکنا، سه سال از روزی که مرتضی غلامی در یک تصادف هولناک آسیب دید می گذرد.در این سه سال روزگار برای او تنها رنگ در و دیوار خانه شان را دارد.تصادف او را مجبور به ترک تحصیل و خانه نشین کرد و همه این تراژدی در حالی است که فاصله مرتضی تا رویاهایش به 30 میلیون تومان هم نمی رسید.

تصادف در برگشت از جشن عروسی

مرتضی غلامی اهل و ساکن نیکشهر استان سیستان و بلوچستان است. او سه سال قبل در یک سانحه تصادف از مسیر زندگی اش منحرف شد و روزگار برگ متفاوتی برای او ورق زد.

مرتضی در مورد این تصادف می گوید: «شب حادثه در حال برگشت از یک جشن عروسی بودیم. من سوار موتور سیکلت دوستم شدم. آن زمان فقط 15 سال داشتم و دوستم راکب موتور بود.از صحنه تصادف هیچ چیز یادم نیست. فقط می دانم از روی موتور پرتاب شدیم. در بیمارستان بودم که متوجه شدم دوستم فوت کرده است. من هم مهره های کمرم شکست و همین باعث شد زمین گیر شوم. به مرور حس اعصاب پاهایم ضعیف شد و دیگر نمی توانستم روی پاهایم بایستم. پزشکان می گفتند اگر جراحی انجام دهم می توانم راه بروم اما ما هزینه جراحی را نداشتیم و برای همین خانه نشین شدم و دیگر نتوانستم مدرسه بروم.»

کمک کنیم مرتضی سرپا بایستد

مرتضی در مورد وضعیت زندگی اش می گوید:«ما هفت و خواهر هستیم که مادرمان کار می کند و خرج زندگی مان را می دهد.پدرم چند سال قبل ما را رها کرده و رفته است.اگر بتوانم مهره های کمرم را عمل کنم کم کم حس پاهایم برمی گردد و می توانم راه بروم.»

قرار است تا چند روز آینده مرتضی برای انجام جراحی اعزام شود.اگر تمایل داشتید به او کمک کنید از طریق شماره کارت زیر به نام مرتضی غلامی وجوه نقدی خود را پرداخت نمایید. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

6037701194431547

به نام مرتضی غلامی

 

کدخبر: 659761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟