قاتل تهرانی نزدیکی جسد مادرش خوابید / قتل  مادر با 15ضربه چاقو + عکس

پسر جوان مادرش را ضربات چاقو به قتل رساند و پس از جنایت به اتاق خوابش رفت و خوابید.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 12:50 دقیقه یکشنبه 19 بهمن امسال را نشان می داد که زن جوانی در تماس با ماموران 114 غیاثی از کشته شدن مادرش با ضربات زیاد چاقو در آشپزخانه خانه شان خبر داد.

قتل فجیع مادر از سوی پسر جوان

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق پای در محل جنایت در طبقه سوم خانه ای در منطقه خراسان گذاشتند.

کارآگاهان با ورود به خانه با جسد زن 56 ساله که هدف 16 ضربه چاقو قرار گرفته و غرق خون در آشپزخانه روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

در ادامه پسر جوان که در گوشه ای از اتاق ایستاده بود و خواهر و خواهرزاده اش در بیرون آشپزخانه بودند که پسر جوان که مسعود نام دارد سکوتش را با حضور ماموران به خانه شکست و به قتل مادرش اعتراف کرد.

خواهر مسعود در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: ساعت 12 بود که همراه فرزندم به خانه مادرم آمدم، هرچه در خانه را به صدا در آوردم کسی جواب نمی داد، آنقدر به در کوبیدم و برادر و مادرم را صدا زدم تا اینکه برادرم با چهره ای خواب آلود به جلوی در آمد و در را برای من باز کرد.

وی افزود: وقتی وارد خانه شدم با جسد مادرم که غرق خون روی زمین افتاده در وسط آشپزخانه افتاده بود روبرو شدم و پلیس را با خبر کردم.

خواهر مسعود ادامه داد: برادرم بیماری اسکیزوفرنی دارد و مدتی نیز به خاطر بیماری اش در بیمارستان بستری بود و نمی دانم در نبود ما چه اتفاقی افتاده است.

قتل مادر با 16 ضربه چاقو

مسعود 22 ساله در اعترافاتش به ماموران گفت: تا دوم دبیرستان بیشتر درس نخواندم و بعضی اوقات با مادرم بحث می کردم اما همیشه تحمل می کردم و اعتراضی نداشتم.

وی افزود: ساعت 10 شامگاه شنبه 18 بهمن بود که مادرم به خانه آمد، از او پول می خواستم تا برای خودم غذا و سیگار بکشم که مادرم مخالفت کرد که سر همین موضوع با هم بحث کردیم، مادرم شروع به فحاشی کرد که من در یک لحظه عصبانی شدم و کنترم را از دست دادم و با چاقو به سمت مادرم حمله کردم و ضربات زیادی به مادرم زدم تا اینکه غرق خون روی زمین افتاد.

پسر جوان ادامه داد: بعد از این حمله خونین به اتاق خودم رفتم و خوابیدم، ساعت 10 صبح یکشنبه بیدار شدم و وقتی به آشپزخانه رفتم دیدم مادرم نفس نمی کشد و دوباره به اتاق خودم بازگشتم و خوابیدم تا اینکه با صدای در زدن های خواهرم از خواب بیدار شدم و در را برایش باز کردم.

مسعود اظهار داشت: وقتی خواهرم وارد خانه شد سکوت کردم و هیچ حرفی نزدم تا اینکه پلیس آمد و سکوتم را شکستم و به قتل مادرم اعتراف کردم.

مسعود در ادامه گفت: ناراحتم و از کاری که کردم پشیمانم، دلم برای مادرم تنگ شده و نمی دانم چه شد که دست به این کار زدم.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا مسعود برای صحت بیماری روانی اش به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده جنایی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 659732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟