این زن ایرانی ها را به آلمان می برد / در قزوین برملا شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان از ۶ شهروند قزوینی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه خانمی پس از آشنایی با فرزندانش و به بهانه اخذ اقامت در کشور آلمان از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، ماموران با انجام اقدامات فنی فرد مورد نظر که قصد خروج از کشور داشت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در شهر قزوین دستگیر کردند.

بازداشت زن شیاد در قزوین / او به بهانه اقامت آلمان اخاذی می کرد

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود اعتراف و اقرار داشته که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان از ۶ شهروند به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه افراد کلاهبردار از شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند لازم است قبل از ارتباط با اینگونه افراد، نسبت به تحقیقات و شناسایی هویت دقیق آنان اطمینان حاصل کرده تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟