شایان 14 ساله برده 3 پسر بی حیثیت بود / در لواسان لو رفت + جلسه دادگاه

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی که همراه پسر ۱۴ ساله اش به نام شایان به پلیس آگاهی لواسان رفته بود آغاز شد .

پدر شایان گفت :ما سال‌هاست که در لواسان ساکن هستیم .پسرم دیروز همراه دوستانش مشغول بازی فوتبال در کوچه بود که با حالتی پریشان به خانه برگشت وبه اتاقش رفت.او سکوت کرد و حرف نمی زد که متوجه شدم حالش خوب نیست.وقتی با او صحبت کردم متوجه شدم به دام شیطانی 3 پسر افتاده و تحت آزار قرار گرفته است.

با این شکایت ماموران به بازجویی از پسر نوجوان پرداختند.

شایان گفت: من و دوستانم مشغول بازی فوتبال در خیابان بودیم که سه پسر عمو که از قبل آنها را می‌شناختم سراغم آمدند. یکی از آنها مرا بغل کرد و به سرعت به زیر زمین خانه‌ای متروک برد .آنجا سه پسر عمو با تهدید چاقو مرا آزار دادند و تهدیدم کردند اگر در این باره با کسی حرفی بزنم مرا می کشند.

با این شکایت ردیابی سه پسر عمو ۱۷ ساله آغاز و آنها بازداشت شدند اما جرمشان را انکار کردند.

پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است فرستاده شد و متهمان از خود دفاع کردند.

تجاوز به پسر 14 ساله در لواسان

در ابتدای جلسه شایان به شریح ماجرا پرداخت و برای متهمان اشد مجازات خواست.

پدر وی نیز گفت: این موضوع تاثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته است .من حاضر به گذشت نیستم و برای متهمان اشد مجازات می خواهم .

سپس متهمان ۱۷ ساله جرمشان را انکار کردند .

یکی از آنها گفت :من اصلاً شایان را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است .

متهم دیگر گفت: دایی شایان مدتی است با من و پسر عموهایم خصومت دارد .گمان می کنم به همین خاطر چنین شکایت عجیبی را علیه ما مطرح کرده است .سومین متهم نوجوان نیز منکر جرمش شد.

سپس محمد شمس وکیل یکی از متهمان به دفاع پرداخت و گفت: متهمان که همگی 17سال دارند از ابتدای بازداشت جرمشان را انکار کرده اند. مدرکی نیز مبنی بر آزار پسرنوجوان به دادگاه ارائه نشده و وی به پزشکی قانونی نیز معرفی نشده است.از این رو تقاضا دارم برای روشن شدن ماجرا شاکی به پزشکی قانونی معرفی شود.

در پایان جلسه قضات دادگاه ،شایان را برای به پزشکی قانونی معرفی کرد تا صحت ادعای وی مبنی بر آزار شیطانی بررسی شود. سه متهم نیز برای مشاوره بالینی به پزشکی قانونی معرفی شدند تا روشن شود به رشد عقلی رسیده‌اند و قبح عمل ارتکابی را درک می کنند یا نه .

از اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی، قضات درباره این پرونده حکم صادر می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟