دزد عنکبوتی خانه های اعیانی تهران بازداشت شد / او میلیاردی می برد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه ای منزل و کشف سرقت 3 میلیاردی خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: اوایل مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 103 گاندی به این یگان ارجاع شد و شاکی اعلام کرد، زمان مراجعه به منزل متوجه شدم درب بالکن منزل تخریب شده است و وسایل منزلم شامل طلاجات، لوازم گران قیمت و ... به ارزش حدودی 3 میلیارد ریال سرقت شده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در بررسی محل وقوع جرم و پایش محدوده سرقت و همچنین بازبینی فیلم زمان سرقت که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود موفق می شوند رد پایی از سارق را بدست آورند .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با تجمیع ادله بدست آمده و بررسی چند باره سرنخ های موجود نشان از آن داشت که سرقت توسط یکی از مجرمان حرفه ای صورت گرفته است لذا کارآگاهان پس از شناسایی سارق با هماهنگی قضائی در پی دستگیری وی برآمدند که متوجه می شوند به تازگی به جرم سرقت منزل دستگیر و در زندان در حال تحمل کیفر می باشد .

این مقام انتظامی تصریح کرد : در ادامه ضمن اخذ دستور قضائی متهم از زندان تحویل و مورد تحقیق قرار گرفت که بدوا منکر سرقت از منزل شاکی شد ولی پس از مواجهه با ادله متقن کارآگاهان به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، در خیابان در حال پرسه زنی بودم که بالکن بدون حفاظ منزل شاکی من را وسوسه کرد تا از منزل وی سرقت کنم و پس از سرقت ، اموال را به چند مالخر فروختم .

سرهنگ دستخال افزود : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی، وی با قرار مجرمیت جدید روانه زندان شد و با تلاش کارآگاهان مالخران نیز شناسایی و دستگیری آنها در حال پیگیری می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟