4 شرور کینه جو سفره خانه خانی آباد را به آتش کشیدند

 جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 4 شرور که پس از تخریب و آتش سوزی سفره خانه ای در محله خانی آباد از محل گریخته بودند، خبر داد و گفت: متهمان در کمتراز 2 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد " بیان داشت: ساعت 4 صبح روز گذشته ماموران کلانتری 152 خانی آباد از تخریب و آتش سوزی عمدی در سفره خانه ای در محله خانی آباد مطلع و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری مشخص شد که متهمان با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت در محل حاضر و پس از تخریب و آتش سوزی از محل گریخته اند، افزود: در تحقیقات پلیسی چهره افراد شرور شناسایی و مشخص شد متهمان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

بازداشت 4 شرور در خانی آباد

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده کلانتری و هماهنگی های قضائی هر 4 شرور در کمتر از 2 ساعت طی عملیات های منسجم و همزمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان چند قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

سرهنگ ناصری نژاد در پایان افزود : برخورد با بر هم زنندگان نظم و کسانی که آسایش و آرامش مردم را سلب می کنند از اولویت های پلیس است و پلیس پیشگیری به هیچ وجه در برخورد با این افراد چشم پوشی نمی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟