مرد زاهدانی با اسلحه شکاری خواهرش را کشت

با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان سیستان و بلوچستان عامل قتل زنی جوان در خیابان گلستان شناسایی و در اقدام ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی اظهارداشت: دوازدهم بهمن ماه در پی وقوع یک فقره قتل زن جوان با سلاح شکاری در خیابان گلستان شهر زاهدان که خبر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، بلافاصله از همان لحظه وقوع جرم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: با پیگیری به عمل آمده توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی، با بررسی محل وقوع، هویت عامل قتل که برادر مقتول بود شناسایی و متهم در کمتر از ۶ ساعت از وقوع قتل و ارتکاب جرم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در پیگیری‌های بعدی، علت وانگیزه قتل اختلاف قبلی عامل قتل با مقتول بوده است، عنوان داشت: در این رابطه سلاح غیر مجاز به کار رفته در صحنه قتل نیز کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

به گفته سرهنگ ملاشاهی، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟