نیلوفر در پارک آتش به پا کرد! / 2 پسر تهرانی  به جان افتادند! + عکس

قتل هولناک پسرجوان تهرانی با زند زنده سوختنش در پارک رقم خورد.

به گزارش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از پنج سال قبل به دنبال انتقال پیکر نیمه جان پسر جوانی به نام بهزاد به بیمارستانی در کهریزک آغاز شد .بهزاد از ناحیه سر و صورت به شدت سوخته بود که بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .

وی که معجزه‌آسا زنده مانده بود پس از بهبودی نسبی در حالی که به سختی صحبت می کرد از پسر جوانی به نام سهیل شکایت کرد و گفت سهیل او را در پارک به آتش کشیده است .

با اطلاعاتی که پسر جوان به پلیس داده بود سهیل ۲۷ ساله ردیابی و بازداشت شد و به درگیری با بهزاد اعتراف کرد .اما منکر آتش افروزی عمدی شد .

وی گفت: قبول دارم در پارک با بهزاد درگیر شدم اما من او را آتش نزده ام .

در حالی که وی همچنان منکر آتش‌سوزی عمدی بود برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

قتل هولناک بهزاد در پارک / او زنده زنده در آتش سوخت

در ابتدای جلسه بهزاد در حالی که آثار سوختگی شدید روی سر و صورتش نمایان بود روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت :آن روز در پارک نشسته بودم که با دختر جوانی به نام نیلوفر روبه‌رو شدم .من می خواستم با او صحبت کنم و به او پیشنهاد دوستی بدهم که یک باره سهیل سر رسید و به من اعتراض کرد .سهیل هم می‌خواست نظر دختر جوان را جلب کند و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم .دخترجوان به سرعت پارک را ترک کرد و درگیری میان ما بالا گرفت .چند پسر دیگر برای میانجگری وارد دعوا شدند و سهیل ظرف بنزینی را که همراه داشت روی صورتم پاشید و مرا به آتش کشید.

وی ادامه داد: من در این ۵ سال چندین عمل جراحی انجام دادم و سختی های زیادی کشیدم اما هنوز آثار سوختگی شدید روی صورت و بدنم نمایان است و این موضوع زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده است. من برای بهزاد اشد مجازات می خواهم و حاضر به گذشت نیستم.

سپس سهیل که از زندان به دادگاه منتقل شده بود روبه روی قضات ایستاد و جرمش را گردن نگرفت.

وی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: قبول دارم آن روز به خاطر دختر جوان با بهزاد درگیر شدم اما من روی او بنزین نپاشیدم. من وقتی دختر جوان را در پارک دیدم عاشق او شدم.من می خواستم به او پیشنهاد ازدواج بدهم که بهزاد سر ر سید و با هم درگیر شدیم. من شاهدانی دارم که می توانم به قضات دادگاه ثابت کنم بی گناه هستم.من حتی می دانم چه کسی در آن درگیری روی صورت بهزاد بنزین پاشید و او را آتش زد .اما میترسم حقیقت را بگویم .چون مرد آتش افروز مرد خشنی است. او به سراغم می آید و از من انتقامی سخت .من از ترسم قصد دارم سکوت کنم. اما به قضات دادگاه می گویم بی گناه هستم.

با پایان دفاعیات این متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟