حمله 5 شرور به کارمند شهرداری کرمانشاه

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، پنج نفر از عوامل درگیری با نیروهای اجراییات شهرداری کرمانشاه دستگیر شدند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در حوالی میدان آزادی کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل، یکی از ماموران اجراییات شهرداری به آنها مراجعه و اعلام کرد در حال جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر بوده اند که پنج نفر از اراذل و اوباش با آنها درگیر و سپس به داخل یک قلیانسرا متواری شده اند.

بازداشت عوامل درگیری با ماموران شهرداری کرمانشاه

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران پلیس موفق به شناسایی قلیانسرای مذکور شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر پنج عامل درگیری را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه، همچنین از توقیف سه دستگاه خودروی متعلق به اراذل و اوباش خبر داد و گفت: ۲۰ عدد قلیان نیز جمع آوری و قلیانسرا هم پلمب شد.

وی در پایان مبارزه با افراد شرور و اراذل و اوباش را جزو برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اجازه نمی دهد عده ای معدود برای قدرت نمایی در نظم و امنیت عمومیی اخلال ایجاد و مزاحم دیگران شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟