دستگیری عاملان شرارت در  بیمارستان لنگرود / 2 مرد شرور با سلاح سرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید نیکویی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران کلانتری 11 و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، عاملان درگیری که به علت بیماری پدرشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند با داماد خانواده اختلاف داشته و بعد از درگیری و ضرب جرح وی با سلاح سرد از بیمارستان متواری شدند.

ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز و پس تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، متهمان سابقه‌دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان 32 و 35 ساله دو قبضه سلاح سرد کشف شد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟