قتل پدر و نامادری بخاطر دختر میهمان ! / 4 بچه از پنجره فرار کردند؟!  + عکس / امریکا

به ‌گزارش رکنا، این جنایت چند روز پیش در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین رخ داد. نیمه‌های شب بود که فردی با پلیس تماس گرفت و خبر از قتل در خانه‌ای در همسایگی آنها داد. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی خانه مورد نظر شدند و به محض ورود با اثاثیه به‌هم ریخته روبه‌رو شدند که نشان می‌داد در آنجا درگیری شدیدی رخ داده است.

قتل پدر و نامادری با ضربات قمه

آنها در نزدیکی یکی از اتاق‌ها با آثار خون روبه‌رو شدند و پس از ورود به داخل اتاق اجساد غرق خون زن و مردی میانسال را دیدند که با ضربات قمه سلاخی شده بودند. در ادامه مشخص شد که به غیر از مقتولان، 4 کودک دیگر هم در خانه‌ بوده‌اند که همزمان با شروع درگیری از طریق پنجره از خانه فرار کرده و به خانه همسایه‌ پناه برده و از او خواسته بودند که پلیس را خبر کند. در تحقیق از کودکان معلوم شد که عامل این جنایت هولناک پسر 24ساله خانواده به نام مدرانو بوده است. با این اطلاعات عملیات پلیس برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد و دقایقی بعد مأموران موفق شدند او را که قمه بزرگی در دست داشت در حوالی خانه یکی از بستگانش شناسایی کنند. پسر جوان که آشفته و سراسیمه بود، با دیدن پلیس قمه‌اش را به‌سوی آنها گرفت و خواست که به وی شلیک کنند و جانش را بگیرند. اما مأموران لحظاتی بعد توانستند پسر جوان را خلع‌ سلاح و او را دستگیر کنند.

وسوسه سیاه جوان قمه به دست

مدرانو پس از دستگیری به اداره پلیس منتقل شد و اعتراف کرد که مقتولان پدر و نامادری‌اش بوده‌اند. او گفت: از چند روز قبل دختربچه 12ساله یکی از آشنایان در خانه ما زندگی می‌کرد. از همان موقع وسوسه شده بودم تا اینکه شب حادثه تصمیم گرفتم نقشه‌ام را اجرا کنم. یک قمه بزرگ و یک جوراب برداشتم و به سمت اتاق او رفتم اما وقتی وارد شدم، او از خواب بیدار و با من درگیر شد.

جوان جنایتکار ادامه داد: با سر و صدای او، پدر و نامادری‌ام هم از خواب پریدند و به سمت اتاق آمدند. من که آشفته بودم و نمی‌خواستم رازم فاش شود، وقتی پدرم را مقابل در ورودی دیدم با همان قمه‌ای که در دست داشتم به او حمله کردم و چند ضربه به وی زدم. پس از او نامادری‌ام وارد اتاق شد که او را هم با ضربات قمه از پا درآوردم و پس از آن از خانه فرار کردم تا اینکه دستگیر شدم.

با اعترافات این مرد، وی روز گذشته به دادگاه محلی شهر کنوشا منتقل شد و در مقابل قاضی به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت که پس از این اتفاق نمی‌خواهد که زنده بماند. پس از اعترافات این مرد، وی به زندان منتقل شد و قرار است به‌زودی رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه آغاز شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟