اعدام اسماعیل به خاطر قتل دختر 7 ساله + فیلم لحظه اعدام
حجم ویدیو: 4.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

قاتل آتنا اصلانی   به دار مجازات آویخته شد.

آتنا اصلانی

به گزارش از رکنا،  قاتل آتنا اصلانی دختر خردسال پارس‌آبادی پس از چند ماه انتظار خانواده آتنا و مردم شهرستان پارس‌آباد و استان اردبیل و شاید هم همه مردم ایران به دار مجازات آویخته شد.شیطان پارس‌آبادی که به اسماعیل رنگرز شهرت یافته ساعت 6:20 بامداد در میدان باکری شهر پارس‌آباد در ملاء عام و در میان خشم و انزجار مردم پارس‌آباد و خانواده دردکشیده آتنا اعدام شد.

در مراسم اعدام اسماعیل رنگرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، دادستان پارس‌آباد، مسئولان قضایی و انتظامی، امنیتی و برخی مسئولان دیگر، خانواده آتنا و جمعی از مردم شهرستان پارس‌آباد حاضر بودند تا فرجام ناجوانمردی این مرد گرگ صفت قاتل را نظاره‌گر باشند.

قتل آتنا اصلانی توسط مرد بی رحم در پارس آباد

آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله بی گناه پارس‌آبادی بود که در روز 28 خردادماه ناپدید شد و پس از اعلام مفقودی این دختر خردسال در روز 29 خردادماه پرونده‌ در این زمینه تشکیل و اقدامات و بررسی‌ها برای یافتن این کودک پارس‌آبادی آغاز شد.

پس از بررسی محل کار پدر آتنا که دستفروشی در کنار مغازه اسماعیل رنگرز بود ماموران پلیس آگاهی به رنگرز که فردی خوشنام نیز نبوده مظنون شده و وی را دستگیر می‌کنند که در نهایت یک تماس تلفنی رنگرز با خانواده‌اش برای جابه‌جایی جسد دخترک 7 ساله پرده از جنایت قاتل بر می‌دارد.

کشف جسد آتنا اصلانی در پارکینگ

با کشف جسد آتنا توسط برادر و همسر رنگرز و مراجعه آنها به دادستانی برای گزارش موضوع در نهایت بعداز بیست و دو روز تلاش و کوشش برای یافتن دختر بچه در روز 19 تیرماه جسد آتنا در پارکینگ رنگرز کشف شد و راز این قاتل برملا شد.

قاتل بی‌رحم خردسال معصوم که ابتدا منکر جنایت خود شده بود با مشاهده شواهد و قراین سرانجام به قتل خود اعتراف کرد و با صدور حکم، رنگرز از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس و از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

با صدور حکم توسط دستگاه قضایی اردبیل و تائید این حکم در دیوان عالی کشور حکم شلاق قاتل کودک معصوم پارس‌آبادی روز گذشته به اجرا در آمد و حکم اعدام در ملاء عام نیز بامداد امروز اجرا شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟