دستگیری شرور مسلح و نوچه هایش در جنوب تهران / آنها در اتوبان یادگار تیراندازی کرده بودند

سرهنگ"سعید راستی"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ساعت 0310 مورخه 28/07/99 یک مورد درگیری و شرارت منجر به تیراندازی در بزرگراه یادگار امام (ره) نبش خیابان شهید دستغیب به وقوع انجامید که در این راستا بلافاصله تیم های عملیاتی از مأموران پلیس سریعا در محل وقوع جرم حاضر و در بررسی اولیه میدانی مشخص می گردد راننده خودروی پژو 207 سفید رنگ از ناحیه سر سمت چپ ،پشت گردن بر اثر تیراندازی صورت گرفته از سوی تعدادی شرور دچار جراحات شده و خودروی وی نیز مورد تخریب قرار گرفته است.

وی افزود:با توجه به اینکه متهمان این پرونده قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند،مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

تیراندازی شرور مسلح در بزرگراه یادگار امام (ره)

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته و اظهارات فرد مجروح مشخص شد؛عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران بوده که به همراه تعدادی از نوچه هایش با یک ستگاه خودرو پژو 206 نوک مدادی به وسیله قمه به علت اختلاف حساب قبلی اقدام به عربده کشی و تخریب خودرو ، وضرب و شتم وی کرده،بیان داشت:افراد مسلح در تعاقب ضرب و شتم شاکی ضمن ایجاد رعب و وحشت ، با سلاح گرم اقدام به نیراندازی هوایی کرده و از محل متواری می شوند.

دستگیری شرور مسلح و نوچه هایش در تهران

"سرهنگ راستی"در ادامه تصریح کرد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات شناسایی و بازداشت تمام متهمان و عاملان این درگیری مسلحانه صادر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،خاطر نشان کرد: در ادامه روند رسیدگی پرونده بلافاصله با همکاری شاکی،هویت متهمان پرونده شناسایی و در فاصله کمتر از 24ساعت ابتدا عامل اصلی تیراندازی و در ادامه روز گذشته 22 دی ماه بعد از چندین ماه تعقیب و مراقبت 3نفر دیگر از عاملان این نزاع مسلحانه که از نوچه های نفر اصلی بودند و در این درگیری حضور داشتند در مخفیگاهشان در حوالی محله13آبان در یک عملیات ضربتی ،دستگیر و به مقر مرکز عملیات منتقل شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد ،درگیری ،اخلال در نظم ،نزاع دسته جمعی ،تیراندازی ریال قدر ت نمایی با سلاح ، زورگیری ...هستند، بیان داشت: متهمان با قرار میلیاردی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟