بازداشت عباس کالباس / همه در محله مهرآباد از او می ترسیدند

در اواسط ماه جاری چند تن از اراذل و اوباش سطح 1و سابقه دار جنوب غرب تهران در منطقه  هاشمی و مهر آباد جنوبی در دو مرحله درگیری دسته جمعی با در دست داشتن سلاح سرد(قمه و شمشیر) اقدام به ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی و تخریب خودرو های شهروندان و اماکن صنفی کرده بودند که این امر باعث بروز وحشت و حس نا امنی در بین اهالی محل شده بود.

به گزارش رکنا، با توجه به شکایات متعدد و گزارشات مردمی، موضوع به مرجع قضایی ارسال و دستور لازم دریافت شد، در ادامه روند رسیدگی پرونده مشخص شد یکی از همدستان متهم اصلی پرونده به نام علی از اراذل و اوباش سطح دار و دارای دوفقره سابقه در زمینه نزاع دسته جمعی و درگیری و اخلال در نظم عمومی، که در هر دو مرحله درگیری اخیر نیز  با در دست داشتن شمشیر در کنار متهم اصلی اقدام به قدرت نمایی کرده بود، سال گذشته در حوالی خیابان پاسداران شناسایی  و دستگیر شده بود.

در ادامه بررسی ها متهم اصلی پرونده به نام علی از اراذل و اوباش سطح یک تهران و دارای بیش از 12 فقره سابقه کیفری شامل:ضرب و جرح عمدی ،اخلال در نظم عمومی ،قدرت نمایی با سلاح،تخزیب اموال عمومی،اهانت،شرب خمرو.. نیز با استفاده از فنون اطلاعاتی و شگرد های پلیسی در محله بریانک شناسایی و در حالی که قصد فرار را داشت، پس از زخمی شدن به دلیل اصابت گلوله، دستگیر و پس از مداوا در بیمارستان، برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقر پلیس منتقل شد.

یکی دیگر از متهمان پرونده اوباشگری مذکور به نام عباس معروف به عباس کالباس نیز اواخر هفته گذشته طی یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی دستگیر و به همراه دو متهم دستگیر شده قبلی به مراجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است، از افراد دستگیر شده چندین قبضه سلاح سرد اعم از قمه و شمشیر نیز کشف و ضبط شد و با توجه به اقدامات مجرمانه کلیه افراد دستگیر شده در چند وقت اخیر، براساس دستور مقام قضایی اراذل و اوباش مذکور، با قرار وثیقه روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟