حجم ویدیو: 0.00 | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

 ناپدری این کودک معلول، فردی معتاد بوده و در بازجویی اعلام کرده که به قصد تنبیه این دختر خردسال را مورد آزار قرار داده است.

به گزارش رکنا، حسین رجبی اظهار داشت: دو روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی در شهرستان تاکستان قزوین یک کودک معلول را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد.

وی افزود: بلافاصله اقدامات لازم جهت شناسایی این فرد و کودکی که مبتلا به سندروم داون بود انجام شد و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی این مرد که در حقیقت ناپدری این کودک خردسال معلول خوانده می‌شود دستگیر و به صورت موقت بازداشت شد.

بازداشت مرد  کودک آزار در تاکستان

رجبی با بیان اینکه با همکاری پلیس فتا و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان کارگروهی را جهت شناسایی این خانواده تشکیل دادیم، عنوان کرد: ابتدا با فردی که نخستین بار این فیلم را منتشر کرده بود ارتباط گرفتیم تا از این که آیا این رفتار ناهنجار در شهرستان تاکستان رخ داده اطمینان کامل کسب کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان این که در فیلم مشهود بود که ضارب فردی معتاد است به همین سبب با همکاری پلیس مواد مخدر به سادگی فرد شناسایی شد گفت: همچنین تعداد کودکان سندروم داون در قزوین بالا نیست و سازمان بهزیستی استان نیز اشراف کاملی بر این کودکان دارد بر همین اساس به سرعت محل زندگی این فرد را پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه این سه محور توسط کارگروه پلیس، دادستانی و بهزیستی بررسی شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضارب شناسایی و دستگیر شود افزود: محل زندگی این فرد در یکی از روستاهای توابع اسفرورین واقع در شهرستان تاکستان قرار داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟