اعتراف 2 مرد و یک زن تهرانی به قتل و رها کردن جنازه در جاده تلو + عکس

2 مرد و یک زن با اطلاع از وضعیت مالی پیرمرد آشپز نقشه یک سرقت و قتل را طراحی کردند و پس از قتل جسد را در جاده تلو رها کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز 31 شهریور امسال زن جوانی با حضور در اداره پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن پدر 85 ساله اش در شرق تهران خبر داد.

زن جوان به ماموران گفت: پدرم قناد و آشپز است و خواهر و برادرم نیز در خارج از کشور زندگی می کنند و من نیز در کرج زندگی می کنم و از زمانیکه کرونا در ایران شیوع پیدا کرده کمتر به دیدن پدرم می روم و چون پدرم موبایل ندارد همیشه به خانه اش زنگ می زنم اما چند روزی است که هر چه به پدرم زنگ می زنم پدرم جواب نمی دهد.

وی افزود: نگران پدرم بودم و برای سرکشی به تهران آمدم و وقتی به جلوی در خانه پدرم رسیدم هر چه زنگ خانه را به صدا در آوردم کسی جواب نداد که از همسایه ها پیگیر شدم و آنها نیز اعلام کردند که چند روزی است پدرش را در ساختمان ندیده اند.

سرقت میلیونی از خانه پیرمرد تنها

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 4 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان به خانه پیرمرد تنها رفتند و مشخص شد از داخل خانه طلا، سنگ های گرانقیمت، چند ساعت مچی قدیمی و کارت عابربانک، دلار سرقت شده است.

کارآگاهان در این مرحله در بررسی حساب بانکی مرد 85 ساله اطلاع پیدا کردند که 70 میلیون تومان از حساب مرد گمشده در چند مرحله برداشت شده است که در این راستا مغازه های لباس فروشی و موبایل فروشی که با کارت بانکی مرد گمشده خرید شده بود تحقیقات صورت گرفت.

ماموران در این مرحله پی بردند که یک زن و مرد در حالیکه شیلد و ماسک به صورت داشتند به مغازه موبایل فروشی مراجعه کرده و اقدام به خرید 2 گوشی موبایل گرانقیمت کرده اند.

در بررسی دوربین های مداربسته سرنخی از زن و مرد جوان به دست نیامد و کارآگاهان با مراجعه به مغازه های لباس فروشی و بررسی دوربین های مداربسته توانستند تصویر چهره نگاری شده زوج جوان را به دست آورند.

سرنخ گمشده پلیس در دست مرد عتیقه فروش

کارآگاهان در این مرحله تصویر چهره نگاری شده را در پاساژی که زوج جوان در آنجا اقدام به خرید لباس کرده بودند را به مغازه دارها نشان دادند که در این مرحله یکی از مغازه دارها با دیدن تصویر چهره نگاری شده یکی از متهمان اعلام کرد که این مرد با یکی از مغازه دارهای پاساژ آشنا است.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این مرحله به سراغ پسر جوان رفته و این جوان با دیدن عکس چهره نگاری شده اعلام کرد که این شباهت زیادی به یکی از دوستانم به نام بهروز دارد که در کار خرید و فروش عتیقه فعالیت دارد.

ماموران در این مرحله با آموزش هایی که به پسر جوان دادند با بهروز به بهانه فروش چند سکه عتیقه قرار صوری گذاشتند و بهروز وقتی در محل قرار حاضر شد در عملیات پلیسی دستگیر و در ادامه همسرش که پریسا نام دارد بازداشت شد.

بهروز در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که سال گذشته یخچال خانه مان خراب شده بود و در فضای مجازی به دنبال تعمیرکار یخچال بودم که با آرمان آشنا شدم و پس از تعمیر یخچال خانه ام با آرمان دوست شدم و در این مدت با هم در تماس بودیم تا اینکه چندی قبل او کارت بانکی و رمز آن را در اختیار ما قرار داد.

قتل پیرمرد آشپز از سوی سارقان فریبکار

آرمان وقتی فهمید بهروز و همسرش ماجرای برداشت میلیونی از کارت پیرمرد آشپز را گردن او انداختند و در ماجرای قتل و سرقت سر او کلاه رفته است دست به افشاگری زد.

آرمان در اعترافاتش گفت: یک سالی است که با بهروز آشنا شدم و بهروز چندی قبل از وضعیت مالی زندگی اش با من صحبت کرد و تصمیم گرفتیم از پیرمرد آشپز که به تنهایی زندگی می کند سرقت کنیم که در این سرقت بهروز و همسرش نیز همراهم بودند و دست به قتل زدیم.

بهروز 32 ساله وقتی دید راز این جنایت پنهانی فاش شده لب به سخن باز کرد و گفت: چند سال قبل در یک املاک کار می کردم و با پریسا 37 ساله که در همان املاک کار می کرد آشنا شدم و کم کم به او وابسته شدم و در حالیکه پریسا 2 فرزند داشت و از همسرش به خاطر اعتیادش جدا شده بود تصمیم به ازدواج با پریسا گرفتم.

وی افزود: خانواده ام با ازدواج من و پریسا مخالفت می کردند اما من دلباخته او بودم و با هم ازدواج کردیم، مدتی بود که وضعیت مالی ام بهم ریخته بود و نیاز به پول داشتم که با آرمان در مورد مشکلات مالی صحبت کردم که آرمان ادعا کرد چند سال قبل در یک ساختمان زندگی می کرد که مرد پولداری در طبقه اول آن ساختمان می کرد و تصمیم به سرقت از خانه پیرمرد تنها گرفتیم.

بهروز ادامه داد: با ا طلاع از اینکه پیرمرد تنها آشپز است همراه همسرم و آرمان به جلوی در خانه پیرمرد تنها رفتیم و او را به بهانه آشپزی برای یک مراسم از خانه بیرون کشیدیم، من و همسرم در صندلی جلو بودیم و آرمان و پیرمرد تنها در صندلی عقب بودند که در مسیر او را به باد کتک گرفتیم و به او شوکر زدیم و توانستیم با تهدیدهایمان کارت بانکی و رمز کارتش را بگیریم و برای اطمینان به منطقه فشم رفتیم کارت بانکی را امتحان کردیم که متوجه شدیم مبلغ 70 میلیون تومان داخل کارتش است.

وی گفت: چون پیرمرد تنها ما را شناسایی کرده بود او را با کمربند و بند کیف خفه کردیم و جسدش را در جاده تلو رها کردیم و سپس به تهران بازگشتیم و همسرم را جلوی در خانه پیاده کردیم.

مرد جوان ادامه داد: ساعت 8 شب بود که پیرمرد تنها را سوار بر خودرو کردیم و بعد از قتل ساعت 2 بامداد بود که به خانه پیرمرد تنها رفتیم و 70 گرم طلا، سنگ های گرانقیمت و 15 میلیون پول نقد و کمی وسایل با ارزش را از خانه اش سرقت کردیم و به خانه بازگشتیم و فکر نمی کردیم هیچ وقت راز این جنایت فاش شود.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در راستای این خبر گفت: در تحقیقات مشخص شد که 2 روز بعد از جنایت جسد پیرمرد آشپز از سوی ماموران شناسایی شده اما با توجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه وی نبوده جسد تحت عنوان مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شده ا ست.

وی افزود: بهروز و آرمان قتل را به گردن دیگری می اندازند و درتحقیقات مشخص شده که بهروز کارت بانکی 70 میلیون تومانی را سرقت و برای اینکه از سهم خودشان به آرمان پول ندهند در آخرین صحنه ادعا کرده که کارت بانکی همراه جسد روی زمین افتاده است و سر آرمان را در این ماجرا کلاه گذاشته است.

سرهنگ مرتضی نثاری در پایان گفت: آرمان و بهروز هر 2 سابقه دار هستند و متهمان در قتل  مرد آشپز برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟