4  شیطان صفت در ساوه بازداشت شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، از دستگیری ۴ متصدی واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی خبر داد و گفت: واحد‌های صنفی این افراد با دستور قضائی پلمب شد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در رصد‌های انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه، کانال‌ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می‌کردند مورد پایش قرار گرفت.

بازداشت منتشرکنندگان تصاویر مستهجن مجازی در ساوه

او اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، ۴ نفر از مدیران و گردانندگان این کانال‌ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آن‌ها در هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: با عنایت به اینکه این افراد از متصدیان واحد‌های صنفی بودند ضمن تهیه مستندات و هماهنگی، برابر ابلاغیه‌های واحد‌های صنفی آنان صنفی پلمب و محتوا‌های مجرمانه نیز از صفحات و کانال‌های آن‌ها حذف شد.

او امنیت فضای مجازی را مطالبه مردمی و از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود دانسته و در عمل به این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تصریح کرد: همچنین با برخی افراد با بی توجهی به اخلاقیات و شئونات دینی و مذهبی با به اشتراک گذاری تصاویر یا پست‌های مبتذل و مستهجن باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می‌شوند، به صورت قاطعانه پیگیری می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟