2 زن پلید میناب را بهم ریختند

2 زن پلید که سارق به عنف طلاجات در میناب بودند دستگیر شدند.

با هوشیاری و تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی میناب یک باند 4 نفره سارقان به عنف طلاجات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت خانمی به مبنی بر اینکه به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در میانه راه راننده با دو نفر سرنشین دیگر با توسل به زور طلاهایش را سرقت نموده و با پیاده کردن وی متواری شده اند. موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.
به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب با بررسی شیوه و شگرد های استفاده شده در سرقت و با بهره گیری از شیوه های پلیسی و انجام اقدامات فنی و گشت زنی های پنهان و آشکار هدفمند ، در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به یک دستگاه پراید به رانندگی و سرنشینی دو نفر زن و مرد مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با بررسی های دقیق و بازجویی های فنی به عمل آمده از راننده و سرنشین خودرو مشخص شد سارقان به صورت حرفه ای عمل کرده و حین ورود به شهرستان و ارتکاب سرقت با پلاک جعلی و مخدوش بوده و هنگام خروج با پلاک اصلی خود از شهرستان خارج می شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی های فنی به عمل آمده معترف شدند سرقت ها را به همراه 2 نفر دیگر هر دو اهل و ساکن یکی از روستاهای تابعه بندر عباس انجام داده اند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 2 متهم دیگر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سردار جعفری اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در باز جویی های تکمیلی و نهایی به 18 فقره سرقت به عنف طلاجات و فروش آنها به یک مالخر در بندرعباس اعتراف کردند که خریدار طلاجات سرقتی نیز در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه به مال باختگان تحویل گردید.#آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟