کابوس اینستاگرام شناسایی شد / این زن دلال فروش کودکان زیر 15 سال به مردها بود

زن جوان که با ایجاد یک صفحه برای پولدار شدن تبلیغات فروش کودکان زیر 15 سال را برای رابطه نامشروع آگهی کرده بود شناسایی شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل صفحه ای در فضای مجازی مشاهده شد که در این صفحه و گروه فروش کودکان بی سرپرست زیر سن قانونی برای رابطه نامشروع تبلیغ شده بود.

در این صفحه اینستاگرامی در خصوص ارائه کودکان زیر 15 سال برای رابطه نامشروع تبلیغات شده بود و پس از اینکه درخواست کننده سوژه خاصی را برای رابطه نامشروع از ادمین این صفحه درخواست می کرد شماره کارتی برای مشتری ارسال شده و برای اعتماد سازی صاحب صفحه اعلام می کند که مبلغ زیر 3 میلیون تومان برای پیش پرداخت اول واریز شود تا کسی به این موضوع شک نکند.

خیلی زود این صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی پخش شد که با اعتراضات زیاد مردم روبرو شد و مردم از پلیس خواستند تا با این مورد برخورد جدی شود.

جالب اینجاست که امروزه فضای مجازی محلی برای جولان کلاهبردارن شده و این افراد هر روز به بهانه های مختلفی برای خالی کردن جیب مردم نقشه هایی را طراحی می کنند.

کلاهبرداری به بهانه فروش کودک

قبل از ماجرای فروش کودکان زیر 15 سال برای رابطه نامشروع، کلاهبرداران موضوع دیگری را برای خالی کردن جیب مردم بهانه کرده بودند که یکی از این شیوه ها فروش کودک به خانواده های بدون فرزند بود و در ادامه صفحات و سایت هایی تحت عنوان همسریابی و صیغه یابی مطرح شده بود که مردم خیلی زود به این سایت ها و صفحات اعتماد کرده و پول هایشان را به حساب این کلاهبرداران واریز می کردند.

اخادی به بهانه فروش کودک برای رابطه نامشروع

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: پس از کاوشگری در فضای مجازی ماموران پلیس فتا با صفحه ای روبرو شدند که در خصوص فروش کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست زیر سن قانونی برای رابطه نامشروع تبلیغاتی صورت گرفته بود.

وی در ادامه افزود: در ادامه بررسی ها، ماموران در فضای مجازی با یک کانال صیغه یابی، فروش نوزاد روبرو شدند که یک عکس از مجوز خود برای انجام این نوع فعالیت ارائه کرده بود که تحقیقات نشان از آن داشت که این کانال با مجوز جعلی در فضای مجازی فعالیت می کند که هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری افراد صورت گرفت.

سرهنگ پاشایی اظهار داشت: اینگونه صفحات سیاه برای اخاذی و کلاهبرداری طراحی می شوند که مردم باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان مجوزی برای سایت های صیغه یابی، همسریابی و فروش نوزاد صادر نخواهد شد و کلاهبرداران پس از دریافت پول هیچگونه خدماتی را ارائه نمی کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا عنوان کرد: مردم با مشاهده چنین صفحاتی در فضای مجازی موضوع را به پلیس فتا گزارش دهند.

سرهنگ پاشایی در خصوص صفحه فروش کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست برای رابطه نامشروع گفت: تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و متهم پرونده که یک زن است شناسایی شده که هماهنگی ها برای دستگیری این متهم در دستور کارقرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟