6 کودک تهرانی شاهد قتل مادرشان بودند / نورا خائن به شوهر بود! + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال تماس دختر جوانی با کلانتری فرحزاد آغاز شد .دخترجوان که هراسان بود گفت پدرش پس از درگیری در خانه ،مادرش را کشته است.

ماموران بلافاصله به خانه قدیمی در منطقه فرحزاد ررفتند و با جسد خونین زن 33 ساله به نام نورا روبه‌رو شدند .جسد در حالی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که دختر نوجوان این زوج به ماموران گفت پدرش پس از جنایت خانوادگی خانه را ترک کرده است .

ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که عزیز39 ساله ردیابی و بازداشت شد و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد .

این مرد گفت :همسرم را کشتم چون به رابطه پنهانی او با یک مرد غریبه مشکوک بودم.

این مرد در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که رئیس قوه قضاییه از طرف سه فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرد و سه فرزند دیگر این زوج اعلام گذشت کردند.

در ابتدای جلسه سه فرزند این زوج که در دادگاه حضور داشتند یک به یک روبه روی قضات ایستادند .

پسر بزرگ این زوج گفت: من و خواهرم در افغانستان متولد شدیم اما زمانی که بسیار کوچک بودیم همراه پدر و مادرمان به ایران آمدیم و زندگی مان را در ایران شروع کردیم. من پنج خواهر و برادر دیگر دارم .

وی ادامه داد: من در محل کار بودم که خواهرم با من تماس گرفت و گفت پدرمان، مادرمان را کشته است. من بلافاصله به خانه برگشتم و با جسد مادرم روبرو شدم. من و دو خواهر دیگرم که به سن قانونی رسیده اند حاضر به قصاص پدر مان نیستیم و اعلام گذشت می کنیم .

خیانت زن باعث قتل شد

دو دختر دیگر قربانی نیز اعلام گذشت کردند .یکی از آنها گفت: برادر بزرگمان سر کار بود و من و پنج خواهر و برادر دیگرمان در خانه بودیم که بار دیگر پدر و مادرمان با هم درگیر شدند .آنها قبلا هم بارها با هم دعوا کرده بودند اما این بار درگیری میان آنها بالا گرفت و پدرمان با چاقو به سمت مادر مان حمله ور شد .ما می‌خواستیم جلو او را بگیریم اما نتوانستیم و پدرمان با ضربه های چاقو مادرمان را کشت .

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و قتل همسرش را انکار کرد.

وی گفت: من و همسرم سالها قبل وقتی که نوجوان بودیم با هم ازدواج کردیم و در این سال‌ها صاحب شش دختر و پسر شدی. اگر چه در این سالها با هم اختلاف داشتیم اما من او را نکشتم و هرگز راضی به مرگش نبودم. من فقط یک ضربه چاقو به صورتش زدم و خانه را ترک کردم .نمی‌دانم چه کسی او را کشته است .

وی درباره اعترافات اولیه اش در پلیس آگاهی گفت :من آنجا تحت فشار روانی بودم و به همین خاطر به قتل همسرم اعتراف کردم .اما حالا می‌گویم بیگناهم .

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت :موکلم در اعترافات اولیه ادعای مهدورالدم بودن قربانی را مطرح کرده .او متوجه رابطه پنهانی همسرش با یک مرد غریبه شده و حتی در دادسرا نیز از او شکایت کرده بود و به همین خاطر هم همسرش را کشته است .اما حالا نمی‌دانم به چه علت این ماجرا را انکار می‌کند.

با پایان دفاعیات این وکیل، متهم ادعای تازه ای را مطرح کرد و گفت:مادر همسرم که قبلا گفته بودم فوت شده زنده است و در افغانستان زندگی می کند.

با این ادعا پرونده به دادسرا برگردانده شد تا مادر قربانی شناسایی و درخواست وی بررسی شود. اما با استعلام از افغانستان روشن شد متهم به دروغ چنین ادعایی را مطرح کرده و مادر نورا سالها قبل در افغانستان فوت شده است.

با افشای این ماجرا عزیز برای آخرین بار به دفاع پرداخت.

وی که برای آخرین بار پشت تریبون دفاع ایستاده بود ،سرش را پایین انداخت و قتل را گردن گرفت . وی گفت: من همسرم را کشتم و حالا پشیمان هستم .

با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟