آخرین خبر از عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره)

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) با تایید ضرب و شتم کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری گفت: عامل ضرب و شتم این کارگر اخراج شد.

به گزارش رکنا ، به گفته شاهدان روز گذشته برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با یک کارگر سبب راهی شدن وی به بیمارستان می‌شود و با انتشار فیلم بستری شدن وی در بیمارستان و فضای مجازی، گروه‌های مختلف مردمی نسبت به برخورد ناشایست سرکارگر، واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

یکی از کارگران و شاهد این ماجرا درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: روز گذشته کارگران برای ثبت اثر انگشت دستگاه جدید، به شرکت مراجعه کرده بودند و همکار ما در حال صحبت با رئیس شرکت که در اتاق حضور داشت، بود.

حمله سرکارگر به کارگر شهرداری بندر امام خمینی(ره)

سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر آمد و با برخورد ناشایست به وی گفت از اتاق بیرون برو. سپس برخورد لفظی و فیزیکی با کارگر کرد. به طوری که کارگر روی زمین افتاده و حمله عصبی شدید و تشنج در کارگر می‌شود.

این کارگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: این سرکارگر سابقه برخورد نادرست با کارگران را دارد ولی چه کار کنیم که به خاطر ترس از بیکاری و مسائلی دیگر که قابل عنوان نیست، هیچ وقت کسی حرفی نمی‌زند و به مسئولان شرکت و شهرداری طرح شکایت نکردیمآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟