9 مرد مسلح خلیج فارس تهران را به خاک و خون کشیدند

درگیری مسلحانه 2  دامدار در تهران حادثه تلخی را رقم زد.
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 9 عامل درگیری و تیراندازی مسلحانه دو دامدار در محدوده خلیج فارس تهران خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد گنجه" در توضیح این خبر بیان داشت: اوایل دی ماه گزارشی در خصوص درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از دامداری های حوالی خلیج فارس تهران به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران گزارش شد.
وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران این پایگاه به نشانی اعلامی اعزام و پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، صاحب دامداری که مشغول به کار بوده با کارگر دامداری همسایه خود بحث و جدل کرده و این وضعیت موجود شده است که دامدار همسایه در حمایت از کارگرش برخیزد.
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: پس از این درگیری، دامدار با همکاری 9 تن از دوستانش به دامدار همسایه، کارگر و دو برادرش حمله ور و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری ، هر سه برادر را مصدوم کرده اند.
وی اظهار کرد: متهمان قبل از حضور پلیس از محل گریخته بودند و هر سه مصدوم به نزدیک ترین بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی انتقال یافتند.

درگیری خونین دامدارها در جنوب تهران 

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی افزود: مخفیگاه متهمان در حوالی کهریزک شناسایی و هر 9 متهم در چند عملیات جداگانه و همزمان دستگیر و به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.
سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهمان به بزه اتسابی اعتراف کردند، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 9 متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟