علی دایی سارق گردنبند طلایش را به دادگاه فرستاد / بخششی در کار نیست + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عصر پنجشنبه 8 آبان، علی دایی از دفتر کارش در خیابان آصف خارج شد تا همراه دخترش به‌سمت خودرویش برود اما ناگهان مرد جوانی به او نزدیک شد و در یک درگیری با تهدید گردنبند او را سرقت کرد و بلافاصله سوار بر موتورسیکلت همدستش از محل متواری شد.

خیلی زود ماجرای سرقت گردنبند علی دایی به پلیس و بازپرس دادسرای ویژه سرقت مخابره شد و در حالیکه فیلم صحنه سرقت از علی دایی در فضای مجازی پخش شده بود متهمان شناسایی شدند و پس از دو روز یکی از سارقان در اطراف تهران دستگیر شد.

تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه دارد و متهم 27 ساله به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد.

سارق گردنبند علی دایی

موقع سرقت می‌دانستید از چه کسی دزدی می‌کنید؟

نه اصلاً تصور نمی‌کردیم سوژه مان علی دایی باشد ما سوار بر موتور در خیابان‌ها می‌گشتیم تا طعمه مناسبی پیدا کنیم. ماده مخدر شیشه مصرف کرده بودیم و اصلاً در حال خودمان نبودیم.

چطور سرقت کردید؟

من روی موتور نشسته بودم. همدستم پیاده شد و به‌سمت علی دایی رفت و با او درگیر شد. گردنبند را قاپید و هر دو با موتورسیکلت فرار کردیم.

کی متوجه شدی که مالباخته علی دایی است؟

بعد از سرقت، همدستم گفت فکر کنم از علی دایی سرقت کردیم خیلی شبیه او بود آن زمان بازهم باورم نشد و با خودم گفتم بدل آدم‌های مشهور زیاد است. ولی بعداً که در فضای مجازی هم فیلم سرقت و هم خبر را دیدیم، متوجه شدم که خودش بوده و خیلی ترسیدم.

با گردنبند چه کردید؟

در یک طلافروشی در اطراف تهران 50 میلیون تومان فروختیم.

بعد از سرقت شایعه شد که افرادی شما را اجیر کرده‌اند تا از علی دایی سرقت کنید درست است؟

اصلاً چنین حرفی درست نیست. این سرقت کاملاً اتفاقی بود و واقعاً آن لحظه ما علی دایی را نشناختیم. واقعاً ما حال خوبی نداشتیم و به‌ همین دلیل بود که او را نشناختیم و این سرقت هم با برنامه‌ریزی قبلی و طراحی از سوی کسی نبود. من خودم عاشق علی دایی هستم او افتخار ایران است همیشه بازی‌هایش را نگاه می‌کردم نوجوان که بودم در زمین خاکی فوتبال بازی می‌کردم و علی دایی را اسطوره خودم می‌دانستم. اما کم کم معتاد شدم و همه آرزوهایم از بین رفت و زندگی‌ام را از دست دادم و سارق شدم. الان هم خیلی پشیمانم خدا کند مرا ببخشد.

همدستت چاقو داشت؟

در آن زمان اصلاً در حال خودم نبودم و نمی‌دانم چاقو داشت یا نه. الان هم فراری است و خبری از او ندارم.

شغل؟

در کار ساخت در و پنجره بودم.

سابقه داری؟

بله. تا به‌حال 3 بار به‌خاطر سرقت و زورگیری بازداشت شده‌ام.

متهم پس از اقرار به سرقت ، با قرار قانونی روانه زندان شد و این درحالی بود که جست و جو برای شناسایی مخفیگاه همدست فراری وی ادامه داشت.

از سوی دیگر علی دایی با حضور در دادسرای ویژه سرقت از دزدان گردنبندش شکایت کرده و اعلام کرد چون این سرقت مقابل چشمان دخترم صورت گرفته و دزدان به سمت او نیز حمله کرده و باعث ترس و وحشت دخترم شده اند حاضر به بخشیدن سارق گردنبندم نیستم.

بنا بر این گزارش، پرونده دزد گردنبند علی دایی به اتهام مشارکت در سرقت با سلاح برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری ارجاع شد و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟