عشق بازی رایانه ای پسر تهرانی را به دردسر انداخت !

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مدتی قبل شکایت های پی در پی چند زن و مرد در شعبه 3 ناحیه 34 نزد قاضی احمدزاده، حکایت از سرقت های دو فرد موتورسوار داشت. مالباختگان در شکایت خود اظهار داشته بودند که سارقان نقاب هایی شبیه نقاب شخصیت های بازی های رایانه ای به صورت داشتند.

در حالی که دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفته بود، با ردیابی و تحقیقات سرنخ هایی از سارقان به دست آمد که بالاخره یکی از آنها را در دام قانون گرفتار کرد.

عشق به بازی های رایانه ای من را سارق کرد

سارق دستگیر شده، با توجه به مدارک و مستنداتی که علیه او وجود داشت ناچار شد لب به اعتراف گشوده و پرده از راز سرقت های سریالی بردارد.

او در اعتراف گفت: «من عاشق بازی های رایانه ای هستم اما پدرم برای خرید آن به من پول نمی داد. برای همین با یکی ازدوستانم که خلافکار بود و با او در پارک آشنا شده بودم، مشورت کردم و او گفت اگر سرقت کنیم، می توانی پول بازی رایانه ای را تهیه کنی و دیگر نیازی نیست از پدرت پول بگیری. من هم قبول کردم و با کمک او دست به چند فقره سرقت زدیم.»

همدست سارق سابقه دار بود

ماموران با اطلاعاتی که سارق در اختیار آنها قرار داده بود، موفق به دستگیری همدست او شدند و در بررسی های بعدی مشخص شد که همدست سارق جوان، سابقه دار بوده و چندین بار به دلیل موبایل قاپی و زورگیری به زندان افتاده بوده است.

او بعد از دستگیری در اعتراف گفت: «دو سال قبل از زندان آزاد شده بودم. یک روز دوستم گفت که برای بازی های رایانه ای نیاز به پول دارد و من به او پیشنهاد سرقت دادم. برای همین از یک ماه قبل دوباره دست به سرقت زدم.»

تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟