اعدام مهندس کشاورزی در زندان کرج / بامداد چهارشنبه رخ داد

به گزارش رکنا، ساعت 12:00 روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه 97 قاضی سید سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌134 شهرک قدس از قتل مرد میانسالی با شلیک گلوله با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی راهی محل شدند. تیم جنایی در محل حادثه که روبه‌روی میدان تره‌باری بود با جسد غرق به خون مرد 65‌ ساله‌ای به‌ نام بهرام مواجه شدند که با اصابت گلوله به سرش از پای در آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل مرد ناشناسی خودروی ‌206 را نزدیکی مقتول نگه داشته و او را صدا زده است و ناگهان با اسلحه شکاری او را هدف قرار داده و به سرعت از محل گریخته است. از سوی دیگر مأموران دریافتند مقتول مدتی است با مستأجرش که مرد 45‌ساله‌ای به نام رستم است اختلاف داشته است. همچنین در بررسی‌های بعدی مشخص شد رستم اسلحه شکاری دارد و پس از حادثه هم به مکان نامعلومی گریخته است. در ادامه تحقیقات هم تیم جنایی با بررسی فیلم دوربین مداربسته محل حادثه متوجه شدند خودرویی که مرد ضارب سوار بر آن بوده متعلق به مادر رستم است. بدین ترتیب با بدست آمدن این اطلاعات مأموران رستم را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند روز قبل مخفیگاه او را در یکی از شهرهای استان کرمان شناسایی و وی را بازداشت کردند.

اعتراف به قتل صاحبخانه

متهم پس از انتقال به اداره پلیس قتل را انکار کرد، اما پس از هفت‌روز سکوت در دادسرا به قتل صاحبخانه‌اش اقرار کرد و گفت:« سال‌92 خانه مقتول را با ودیعه 135‌میلیون تومان اجاره و مدتی بعد هم او اجاره را اضافه کرد و من 30‌میلیون دیگر به ودیعه‌ام اضافه کردم. از آنجایی که آدم خوبی نبود تصمیم گرفتم از خانه‌اش بروم، اما او پولم را پس نمی‌داد و حتی امضای مرا جعل کرده و نوشته بود علاوه بر پولم باید ماهی 6میلیون‌تومان هم بابت اجاره به او پرداخت کنم. من شکایت کردم که پس از بررسی در شورای حل اختلاف مشخص شد او امضای مرا جعل کرده و محکوم شد و حتی قاضی برای او زندان هم برید، اما او هرگز به زندان نرفت. از آن زمان به بعد اختلاف ما بیشتر شد.»

متهم در ادامه گفته بود که مهندس کشاورزی است و دختری نوجوان دارد و برای آبروی همسر و فرزندش چند روزی قتل را انکار کرده بوده است.

اجرای حکم اعدام مستاجر جوان

متهم در دادگاه با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده روز چهارشنبه به به دار آویختن متهم پرونده اجرا شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟