این دزد 2800 خط تلفن تهرانی ها را قطع کرد +  فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 62.18M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی سرکلانتر سوم پلیس آگاهی تهران در خصوص انهدام باند سرقت کابل های مخابراتی به رکنا گفت: گزارشاتی مبنی بر سرقت کابل های مخابراتی و فیبرهای نوری در محدوده کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد که تیم تخصصی عوامل کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی این باند 3 نفره شدند که در عملیات پلیسی هر 3 متهم دستگیر شدند و مشخص شد یکی از آنها در گذشته پیمانکار شرکت مخابرات بوده است.

سرهنگ قاسم طرهانی ادامه داد: این باند در یکی از سرقت های کابل مخابراتی باعث قطع ارتباط 2 هزار و 800 مشترک شدند که در بررسی مخفیگاه این سارقان نزدیک به یک میلیارد تومان کابل سرقتی کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: دزدان در برخی از سرقت هایشان دریچه های مخابراتی را که برای عابران پیاده و موتور سواران نیز ایجاد خطر می کند را به سرقت برده اند.

سرقت کابل مخابراتی به دستور پیمانکار قدیمی

مرد جوان که اولین بار است که دست به سرقت زده به خبرنگار رکنا گفت: من راننده پیمانکار بودم که پیشنهاد سرقت را به من داد و چون بدهکار بودم و نیاز به پول داشتم پذیرفتم با او همکاری کنم و در سرقت نیز خودم به داخل چاه رفته و کابل ها را سرقت می کردم.

وی افزود: پشیمام و اشتباه کردم و باور کنید به خاطر بدهکاری ام دست به این سرقت ها زدم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟