انتشار کلیپ غیر اخلاقی در فردوس / پلیس فتا به میدان آمد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری عاملانی خبر داد که اقدام به انتشار کلیپ غیراخلاقی در اینستاگرام کرده‌ بودند.

سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، صفحه ای در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار کلیپ غیراخلاقی کرده بود.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان فردوس هویت عاملان منتشر کننده کلیپ غیر اخلاقی مشخص شد و این افراد با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده ﺑﻪ ﺑﺰه اﻧﺘﺴﺎﺑﯽ اﻋﺘﺮاف ﻧﻤﻮدند و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

این مقام مسئول افزود: افرادی که اقدام به انتشار چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی می‌نمایند باید آگاه باشند که قانون‌گذار این حق را برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ می‌داند که طبق قانون جرایم رایانه‌ای با آن‌ها برخورد نموده و آن‌ها را به مجازات کیفرشان برسانند.

سرهنگ محمدپور از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟