دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 44 کیلو تریاک در شهریار

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و توزیع کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

قاچاق مواد مخدر به تهران

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد قبل از انتقال محموله به تهران آن را در مخفیگاهش واقع در "شهریار" پنهان کند تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران انتقال دهد.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "شهریار" اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ویژه غرب موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دهند.

مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه تا اینکه روز گذشته در یک عملیات منسجم و مشترک متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از خانه وی 44 کیلو و 450 گرم تریاک کشف شد.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهریار منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 644425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟