بازداشت قاچاقچی مواد مخدر با 207 کیلو تریاک در شهر قدس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و به مخفیگاهش در شهرستان "قدس" انتقال داده است. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و متهم محموله مواد مخدر تهیه شده را در سطح شهر تهران به صورت عمده فروشی توزیع می کند.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به " شهرستان قدس" از شهرستان های غربی استان تهران اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ویژه استان غرب تهران مخفیگاه متهم را در شهرستان قدس شناسایی کردند.

مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه و ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موفق شدند 23 آذرماه در یک عملیات منسجم و مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان 207 کیلو تریاک کشف کنند.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان قدس منتقل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟