قاتل جوان ملایری پس از 4 ماه تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع فردی در مرداد ماه امسال، یک نفر جوان ۲۳ ساله با سلاح سرد به قتل رسید و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل، متواری شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه قاتل فردی سابقه دار بوده، با جابجایی محل‌های مخفیگاه خود، امکان دسترسی ماموران را سخت کرده بود ولی کارآگاهان از پیگیری خسته نشدند و اقدامات تخصصی و پلیسی را با جدیت و دامنه بیشتری ادامه دادند، تا اینکه سرانجام با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی مرکز استان و با اخذ نیابت قضائی و اعزام ماموران، پس از ۴ ماه متواری بودن فرد قاتل، مخفیگاه او شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: طی دو شبانه روز تعقیب و مراقبت توسط ماموران در محل مورد نظر که در یکی از استان‌های مرکزی کشور بود، سرانجام روز گذشته قاتل متواری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و جهت رسیدگی قانونی به پلیس آگاهی ملایر انتقال یافت.

سرهنگ سلگی اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده ماموران پلیس آگاهی، متهم به این قتل به علت اختلافات مالی و خانوادگی اعتراف کرد که در این زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل مستندات قانونی، فرد قاتل تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با استفاده از توانمندی‌های علمی و تخصصی، ماموران تلاشگر پلیس آگاهی در جهت شناسائی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، روند هوشمندانه، مقتدرانه و خستگی ناپذیری در دستور کار خود دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟