10 کیلومتر تعقیب و گریز وحشتناک دزد و پلیس در تهران + عکس و فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 102.89M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: ساعت 4 بامداد اول دی ماه امسال ماموران گشت کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی بودند که به 3 جوان سوار بر خودروی پراید سفید رنگ که پلاک نداشت مشکوم و دستور ایست برای آنها را صادر کردند.

وی افزود: سارقان بدون توجه به دستور پلیس و با توجه به خلوتی خیابان ها با سرعت بالا پا به فرار گذاشتند که پس از تعقیب و گریز 10 کیلومتری ماموران به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح چرخ های خودروی پراید را هدف گرفتند که دزدان با رینگ های خودرو به فرار خود ادامه دادند تا اینکه در حلقه محاصره ماموران زمینگیر شدند که یکی از متهمان موفق به فرار از محل شد.

سرهنگ ضرغام آذین ادامه داد: پلیس همیشه در کنار مردم است و در جهت مراقبت از اموال مردم و ایجاد امنیت به صورت شبانه روزی فعال است.

هشدار جدی پلیس به سارقان

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در خصوص برخورد جدی پلیس با سارقان به رکنا گفت: برخوردهای پلیس در صحنه بسیار بازدارنده و با قدرت است و همین طور که مشاهده می کنید خودروی سارقان هدف گلوله قرار گرفته و یکی از گلوله ها با 4 انگشت از راننده اصابت کرده است که اگر هم به خود راننده برخورد می کردهیچ اتفاقی نمی افتاد چون ما قانون داریم و قانون بکارگیری سلاح دست پلیس را باز گذاشته تا سارقان فراری دستگیر شوند.

وی افزود: پلیس هیچ گونه کوتاهی در برخورد با سارقان نخواهد داشت و به صورت جدی با سارقان و تبهکاران برخورد می کند.

سرقت لوازم داخل خودرو با پراید بدون پلاک

امیر که از سارقان سابقه دار است اما ادعا می کند که تازه کار بوده و سرقت را به گردن همدست فراری شان می اندازد.

این سارق حرفه ای گفت: یکی از دوستانم که در صحنه دستگیری موفق به فرار شد با پیچ گوشتی شیشه خودروها را می شکست و دست به ضبط و وسایل با ارزش داخل خودرو را به سرقت می برد.

وی افزود: برای اینکه شب ها که محدودیت های تردد برای کرونا است و براحتی دست به سرقت بزنیم و ردی از خود به جا نگذاریم پلاک خودرویم را برمی داشتم که پلیس ما را شناسایی کرد و در زمان دستگیری چند ضبط و لوازم داخل خودروی سرقت شده را کشف کردند.

امیر ادامه داد: با خودرویم مسافرکشی می کردم که همدست فراری ام به سراغم آمد و پیشنهاد داد به جای اینکه روزی 100 هزار تومان درآمد داشته باشم با سرقت می توانم روزی 200 هزار تومان پول به دست بیاورم و همین باعث شد تا همراه او دست به دزدی بزنم.

حمید دیگر متهم این پرونده ادعا می کند من در سرقت ها نقشی نداشتم و می خواستم به کمپ ترک اعتیاد بروم و داخل خودرو خواب بودم که با تیراندازی پلیس بیدار شدم و از ترس روی صندلی عقب خوابیدم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟