فیلم 16 + از تیرباران خونین 2 برادر در آبادان
حجم ویدیو: 17.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس آبادان اظهار داشت به اطلاع شهروندان عزیز آبادانی می رساند که با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح 2 برادر در جلوی یک پیتزا فروشی واقع در منطقه امیرآباد آبادان که در آن آمده ،ضاربین در جهت سرقت موتورسیکلت افراد مضروب دست به چنین اقدامی زدن به استحضار می رساند با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری محل به اتفاق یک تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.


 تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه ضاربان به هیچ عنوان سرقت نبوده و ضارب و مضروب به دارای اختلافات قبلی بوده، لکن از آنجاییکه احساس امنیت شهروندان برای پلیس به مراتب از خود امنیت مهم تر بوده و هست ، لذا مراتب شناسایی و دستگیری محل اختفا عاملان این حادثه خشن تحت بررسی و پیگیری جدی پلیس می باشد و بلا شک در اسرع وقت دستگیر خواهند شد که به محض دستگیری آنان مراتب متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است ساعت 23:20 دقیقه جمعه 28 آذر ماه افراد مسلح ناشناس اقدام به تیراندازی و مضروب کردن 2 پسر جوان با سلاح گرم کرده بودند که علت این تیراندازی سرقت اعلام شده بود.

اما در بررسی های به عمل آمده مشخص گردید هیچگونه سرقتی از این 2  برادر صورت نگرفته است. لازم به ذکراست یکی از افراد تیرخورده به بیمارستانی مجهز در کلانشهر اهواز انتقال یافت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 642783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟