سحر و سمیرا در کامرانیه آتش به پا کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: 15 شهریور ماه شاکی با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد، ساعت 4 ظهر 7 شهریور ماه از منزلم در کامرانیه خارج شدم و ساعت 5 صبح روز بعد به منزل مراجعه کردم و در ساعت 22 همان روز وقتی در گاو صندوق را باز کردم متوجه شدم اموال با ارزشم از قبیل طلاجات، دلار ، ساعت به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال سرقت شده است .

سرقت میلیاردی از خانه یک آشنا

وی با اشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق از آشنایان شاکی بوده و به راحتی وارد منزل شده است، عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، تصویری از سارق به دست آمد که با نشان دادن تصویر به شاکی وی اظهار کرد، این خانم از آشنایان نزدیک وی به نام سحر است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی تجریش، متهم 12 آبان ماه با دستور قضائی دستگیر و اظهار کرد، با همکاری فردی به نام سمیرا با استفاده از یک خودروی پژو 206 مرتکب سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین متهم به فروش اموال سرقتی به مالخران متفاوت در شمال و مرکز تهران اعتراف و اظهار کرد تعدادی از اموال سرقتی در اختیار وی و همدستش می باشد.

دستگیری 2 زن سارق

سرهنگ شریفی توضیح داد: در ادامه بررسی های پلیسی، مخفیگاه سمیرا در شمال تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی نیز در پنجم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه از قبیل: سرویس طلا، گردنبند، دستبند و زنجیر طلا کشف و تحویل مال باخته شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: هر 2 زن سارق با تکمیل تحقیقات مقدمانی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 642438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟