شهین میلیاردر تهرانی چه رازی داشت / او معروف شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" در تشریح این خبر توضیح داد: 10 تیر ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت منزل در دادسرای ناحیه 1 تهران تشکیل و با دستور دادیار پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی اظهار داشت روز سرقت منزل را برای انجام کاری ترک کردم و پس از مراجعه متوجه شدم خانه بهم ریخته است و اموالی از قبیل کامپیوتر اپل - شمش طلا - ربع سکه طلا - قالیچه ابریشم - انگشتر طلا و ساعت اپل واچ مجموعا به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

شهین تنها مظنون سرقت میلیاردی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در گام اول تحقیقات برای کشف جرم عازم محل وقوع جرم شده و با بررسی صحنه سرقت متوجه می شوند سرقت داخلی بوده و قطع به یقین توسط شخصی آشنا به منزل شاکی به وقوع پیوسته است .

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان مجددا از شاکی تحقیق که دراظهارات جدید خود گفت : به یکی از دوستان خانوادگیشان به اسم شهین مظنون می باشد و علت را اینگونه بیان داشت که تنها شخصی که در این مدت در خانه رفت و آمد داشته او می باشد و به کلید خانه نیز دسترسی داشته است.

وی ابراز داشت: کارآگاهان پس از کشف سرنخ های متعدد اقدام به جمع بندی آنها کرده و موفق به کشف رد پای سارق که همان آشنای خانوادگی مال باخته به نام شهین بود، شدند.

کارآگاه شریفی در ادامه گفت: نتیجه تحقیقات کارآگاهان به مرجع قضائی رسیده که دستور احضار شهین به پلیس آگاهی صادر و شهین پس از حضور در پلیس آگاهی ابتدا با دروغ گویی قصد کتمان حقیقت را داشت ولی پس از مواجه با ادله و مدارک کارآگاهان لب به اعتراف گشود و به سرقت از شاکی معترف کرد.

وی گفت: شهین علت ارتکاب سرقت را بیکاری و نیاز مالی عنوان کرد و در خصوص فروش اموال مسروقه بیان داشت آنها را از طریق فضای مجازی به فروش رساندم .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال و با توجه به جلب رضایت شاکی توسط خانواده متهم، وی با دستور قضائی آزاد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 638181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟