دسیسه شیطانی 3 مرد تهرانی در پراید سفید رنگ + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال " رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 11 اردیبهشت ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد، در اتوبان امام علی(ع) به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با 3 سرنشین شدم که پس از طی مسافتی سرنشینان خودرو، با تهدید گوشی و دیگر اموالم را سرقت کردند و سپس من را از خودرو پیاده و از محل گریختند.

وی بیان داشت: پرونده ای در کلانتری 106 نامجو تشکیل و با دستور قضائی به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهمان ارجاع شد.

دستگیری سارقان مسافرنما

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی و پالایش های اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند یکی از اعضای باند سرقت را شناسایی و مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر دستگیر و روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در محله نظام آباد با دستور قضائی اولین متهم پرونده در 15 آبان ماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه همدستان متهم نیز در مخفیگاهشان در محله های نظام آباد و پل سید خندان دستگیر شدند، گفت: متهمان در ادامه تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی افزود: تا کنون 6 تن از شاکیان شناسایی و متهمان با دستور بازپرس پرونده برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟