4 شب وحشت در طبس / 2 نوجوان چه کردند؟

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در ۴ شب گذشته، گزارش هایی ماجراجویی عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین در طبس در خصوص ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چند خودروی سنگین و سواری پارک شده در محدوده‌های خلوت شهرستان طبس به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی ازمجرب‌ترین مأموران پلیس آگاهی، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

سرهنگ محمود علی پور افزود: مأموران پس ازبررسی محل‌های تخریب و ایجاد خسارت به شیشه‌های خودروها، تحقیقاتی در این خصوص انجام دادند که با بررسی‌های فنی مشخص شد ۲ نوجوان در تاریکی شب با دوچرخه در محل‌های خلوت شهر طبس شیشه‌ های ۷ تریلی و کامیون و همچنین ۳ خودروی سواری پارک شده را شکسته و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در تکمیل تحقیقات پلیسی، هویت هر ۲ متهم را مشخص و مخفیگاه آنان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی متهمان در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

تخریب شیشه 10 خودروی سبک و سنگین در طبس

سرهنگ علی پور افزود: تحقیقات لازم پیرامون موضوع از متهمان انجام شد که ابتدا متهمان منکر هرگونه تخریب شده، اما پس از ارائه مستندات و شواهد اعتراف و به تخریب و شکستن شیشه ۱۰ خودرو اعتراف و علت و انگیزه خود را ماجراجویی بیان کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و تشدید برخورد‌های پلیس با هر گونه هنجارشکنی و ایجاد بی نظمی برای شهروندان، از مردم خواست: در صورت روًیت این گونه رفتار‌های هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی به پلیس اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟