بازداشت جوان 23  ساله ای در فریب شیطانی دختر گیلانی

به گزارش رکنا: سرهنگ امیر‌حسین نقی‌مهر جانشین پلیس فتا استان گیلان در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی شکایت دختر جوان لنگرودی مبنی براینکه فردی با ترفند دوستی در اینستاگراماقدام به سوء استفاده از کارت بانکی او کرده است پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات خود بیان داشت که مدتی پیش با فردی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و وی با ترفند ازدواج اعتماد او را جلب کرده و پس آن وی کارت بانکی خود را به همراه رمز در اختیار او قرار داده است ؛ولی به علت اختلاف نظر و عدم موافقت خانواده، موضوع ازدواج منتفی شده و از آن پس تراکنش های مشکوت بانکی در حساب وی صورت گرفته است.

دختر جوان قربانی دوستی اینستاگرامی شد

سرهنگ نقی‌مهر گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و مهندسی موفق شدند متهم 23 ساله را در لنگرود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار کنند.

وی افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا با توجه به ادله و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اقرار کرد؛ لذا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همانطور که در فضای حقیقی به افراد ناشناس اعتماد نمی‌کنیم در فضای مجازی نیز نباید به هرکسی اعتماد کرد و نباید به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهیم.

جانشین پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟