عجیب ترین قتل تهران / قتل مرد ژولیده از ترس کرونا + عکس و اعترافات

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 12:30 دقیقه دوشنبه 12 آبان ماه امسال را نشان می داد و کشاورز جوانی در مسیر رفتن به زمین کشاورزی اش در روستای وردیج واریش بود که ناگهان با جسد پیرمردی داخل دره روبرو شد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ساسان غلامی برای تحقیق پای در صحنه جرم بگذارند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که پیرمرد اهل یکی از روستاها بوده و همیشه 7 کیلومتری روستا تا خانه فرزندانش را که 7 کیلومتر بوده پیاده روی می کرده و برخی اوقات نیز در نزدیکی صحنه جرم که یک قهوخانه وجود دارد مراجعه می کرده است.

تیم پلیسی در این مرحله با بررسی صحنه جرم اطلاع پیدا کردند که پیرمرد در محل دیگری زخمی شده و سپس به داخل دره منتقل شده است و در این مرحله بازپرس شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد پیرمرد روستایی برای بررسی های بیشتر و مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

3 مظنون در پرونده مرگ معمایی پیرمرد روستایی

کارآگاهان در ادامه به سراغ فرزندان پیرمرد روستایی رفتند که هر یک با توجه به نبود پدرشان در خانه احتمال می دادند پدرشان در خانه برادر یا خواهر دیگری هستند تا اینکه در تماس پلیس در جریان مرگ پدرشان قرار گرفته اند.

تیم پلیسی در گام بعدی پی بردند که پیرمرد روستایی آخرین بار در ساعت 15:30 دقیقه روز قبل در قهوه خانه نزدیکی محل جرم دیده شده است که در ادامه ماموران به سراغ صاحب قهوه خانه و 2 شاگردش رفتند.

صاحب قهوه خانه و 2 شاگردش به عنوان تنها مظنون این پرونده معمایی هدف تحقیق قرار گرفتند و ادعا کردند که با پیرمرد روستایی رابطه خوبی داشتند و هر بار که پیرمرد قصد رفتن به خانه یکی از فرزندانش را داشت به قهوه خانه مراجعه می کرده و غذا و چای مجانی در آنجا می خورده است.

ماموران در این مرحله 2 مرد داخل قهوه خانه را به عنوان مظنون قتل پیرمرد روستایی بازداشت کردند و تحقیقات برای افشای راز این پرونده معمایی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اعتراف به قتل پیرمرد روستایی

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و مشخص شد که پیرمرد روستایی با ضربه جسم سنگین به سرش به قتل رسیده است و در ادامه بررسی ها ماموران اطلاع پیدا کردند که صاحب قهوه خانه از چندی قبل با پیرمرد روستایی اختلاف داشته و فرضیه قتل برای پایان دادن به اختلافات پیش روی ماموران قرار گرفت.

صاحب قهوه خانه که مرد 52 ساله است روز یکشنبه 9 آذر ماه امسال به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و این مرد که محمود نام دارد صبح روز دوشنبه پیش روی بازپرس غلامی به قتل پیرمرد روستایی اعتراف کرد.

محمود در اعترافاتش گفت: از 20 سال قبل این قهوه خانه را من و برادرم با هم خریدیم و مدیریت قهوه خانه در این سالها به عهده من بود.

وی افزود: پیرمرد روستایی از 15 سال قبل در روستای ما زندگی می کند و همیشه در جاده است و پیاده روی می کند به طوری که همه او را می شناسند و همیشه به قهوه خانه ما می آمد و این در حالی بود که او هیچ وقت بهداشت را رعایت نمی کرد و پوشش لباس هایش و رعایت نکردن بهداشت باعث اعتراض مشتریانم شده بود.

صاحب قهوه خانه ادامه داد: قبل از شیوع کرونا با 2 جوان به نام محسن و احمد شریک شدم و در آمد خوبی در قهوه خانه داشتیم اما از زمان شیوع کرونا مشتریانم کم شد و همان مشتریانی هم که قهوه خانه می آمدند با حضور پیرمرد روستایی آنجا را ترک می کردند که بارها از او خواستم که به مغازه ما نیاید و حتی موضوع را به خانواده اش مطرح کردم اما پیرمرد روستایی به قهوه خانه مان می آمد و هربار که اعتراض می کردیم به ما ناسزا می گفتم و فحاشی می کرد.

محمود گفت: دیگر از کارهای پیرمرد روستایی خسته شده بودیم تا اینکه محسن پیشنهاد داد او را به قتل برسانیم تا از دستش راحت شویم.

وی افزود: روز حادثه پیرمرد روستایی دوباره به قهوه خانه مان آمد و وقتی او را از مغازه بیرون کردیم شروع به فحاشی کرد که محسن گفت کارمان را انجام دهیم، احمد دست پیرمرد روستایی را گرفت و به نزدیکی دره برد و محسن به خواست تا کارم را انجام دهم به همین خاطر به سراغ آنها رفتم و با سنگ ضربه ای به سر پیرمرد روستایی زدم و وقتی روی زمین افتاد به مغازه بازگشته و شب به خانه رفتم.

این مرد ادامه داد: فردای آن روز خانواده پیرمرد روستایی به دنبال او بودند که ما عنوان کردیم آخرین بار به اینجا آمد و چای خورد و رفت و دیگر از او اطلاعی نداریم و سعی داشتیم این داستان را پنهان کنیم تا اینکه دستگیر شدم.

محمود گفت: در این مدت عذاب وجدان داشتم و چون از جسد می ترسیدم هیچ وقت به صحنه قتل بازنگشتم و نمی دانم چرا دست به این کار زدم و پشیمانم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس غلامی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟