ویراژهای خطرناک مرد مرموز راز عجیبی داشت / پلیس راهور تهران فاش کرد

رییس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که داخل سواری پژو نشسته و در حال انتقال آن به مکانی نامعلوم بود .
به گزارش رکنا،  سرهنگ یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 06:45 صبح دیروز عوامل گشت منطقه 3 ، در حین گشت زنی در محدوده خیابان آفریقا ستاری از یکدستگاه سواری پژو که مشغول تردد به صورت مارپیچ و حرکات مخاطره آمیز بود استعلام بعمل می آورند .
داور جمال ادامه داد : پس از توقف و توضیحات پراکنده راننده پژو و استعلامی که در حین گشت زنی از این پژو بعمل آمده بود ماموران پلیس راهور فاتب دریافتند که این خودرو سرقتی می باشد .

دستگیری سارق حین سرقت پژو توسط مامور راهور

وی افزود : به محض اینکه مشخص گردید سواری پژو سرقتی است راننده قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری 103 گاندی گردید تا سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد .
داور جمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟