بلای شوم بر سر سارا و وحید در خانه مجردی ولنجک / هم دانشگاهی بودند

به گزارش رکنا، شانزدهم فروردین ماه سال ۹۵ از بیمارستان مدرس به کلانتری ۱۶۳ ولنجک خبر رسید پسر جوانی به نام وحید که از ناحیه سر و صورت با اسید سوخته به بیمارستان منتقل شده است .ماموران کلانتری به بیمارستان موردنظر رفتند و به بررسی پرداختند .

وحید که دانشجوی پزشکی مدعی بود ناخواسته روی سر و صورتش ریخته است.پزشکان در حال درمان وی بودند که راننده یک تاکسی دختر جوانی به نام سارا به همان بیمارستان منتقل کرد .این دختر نیز از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود. فرضیه ارتباط داشتن دختر و پسر جوان با یکدیگر قوت گرفته بود که راننده تاکسی گفت :وقتی دختر جوان سوار ماشینم شد حالش بد بود و از من خواست تا او را به بیمارستان امام خمینی برسانم .اما چون دیدم حالش خوب نیست ، تغییر مسیر دادم و به بیمارستان مدرس که نزدیکتر بود آمدم.

دختر جوان نیز تحت درمان قرار گرفت و در بررسی‌ها مشخص شد آنها که هر دو دانشجوی یک دانشگاه بودند با یکدیگر رابطه دوستانه داشتند و در یک ماجرا قربانی اسید پاشی شده اند.

پشت پرده اسیدپاشی هولناک در تهران

در ادامه بازجویی ها وحید گفت :مدتی است با سارا که دانشجوی فوق لیسانس است و از کرمانشاه برای تحصیل به تهران آمده آشنا شدم. ما به یکدیگر علاقه مند بودیم و قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم .سارا آن روز به خانه ام آمده بود که یک باره یک نفر مقابل در خانه آمد. وقتی در را باز کردم با یک مرد ناشناس روبه رو شدم.او روی ما اسید پاشید و گریخت. ما از ترس آبرویمان تصمیم گرفتیم هر کدام جدا به بیمارستان برویم. من با ماشین خودم به بیمارستان آمدم و قرار شد سارا با تاکسی به بیمارستان امام خمینی برود .اما راننده تاکسی به خاطر وخامت حال سارا او را به همین بیمارستان منتقل کرد .

سناریوی جدید

در ادامه بازجویی ها وحید اظهارات جدیدی را مطرح و از دختر مورد علاقه‌اش شکایت کرد .

و گفت :مدتی قبل رابطه دوستانه من و سارا تمام شد و او به شهرستان رفته بود که پس از مدتی به تهران برگشت و به خانه من در خیابان ولنجک آمد .من چند بار به او اصرار کردم تا او  به هتل برود اما قبول نکرد .من در این مدت با دختر دیگری نامزد کرده بودم. همان روز که سارا به خانه ام آمده بود نامزدم مقابل در آمد .اما من از ترس آبرویم او را به بهانه‌ای به داخل خانه راه ندادم.

وحید ادامه داد: بعد از اینکه سارا متوجه ماجرا شد و فهمید نامزدم مقابل در خانه آمده به آشپزخانه رفت و چاقو برداشت .او تهدیدم کرد اگر رابطه ام را با نامزدم به هم نزنم خودش را می کشد.من که ترسیده بودم او را آرام کردم و به او قول دادم نامزدی ام را به هم می زنم تا رابطه ام را با ادامه دهم .بعد از اینکه او آرام شد خوابیدم. اما یکباره در خواب تمام بدنم سوخت. من متوجه شدم سارا ظرف حاوی اسید را از سرویس بهداشتی برداشته و روی بدنم ریخته است .من از او شاکی هستم.

به دنبال اظهارات پسر جوان سارا بازداشت شد اما اسیدپاشی را انکار کرد .

ادعایی متفاوت

دختر جوان سناریو جدیدی را مطرح کرد و گفت :من به کرمانشاه رفته بودم که وحید به من پیامک داد و مرا به خانه اش دعوت کرد .من به خانه او رفتم که همان موقع نامزدش مقابل درآمد و آنجا بود که فهمیدم او نامزد دارد. بعد از اینکه وحید نامزدش را به بهانه‌ای به داخل خانه راه نداد یکباره رفتارش تغییر کرد .او می‌خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم.

دختر جوان ادامه داد :وحید همان موقع به سرویس بهداشتی رفت و ظرف حاوی اسید را برداشت.او تهدیدم کرد اگر به خواسته سیاه او تن ندهم اسید را رویم می پاشد. ما با هم درگیر شده بودیم که یکباره اسید روی هر دو ما ریخت خودم هم در این ماجرا دچار سوختگی شدم.

به دنبال اظهارات ضد و نقیض دختر و 30 ساله پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود .قرار است دختر و پسر تحصیل کرده هر دو در دادگاه از خود دفاع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟