آخرین خبر از پرونده توهین ورزشکار مشهدی به ائمه معصومین + فیلم
حجم ویدیو: 1.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا،بر اساس اطلاعات رسیده به رکنا، پرونده این فرد هم اکنون در مرحله بازپرسی قرار دارد و قراری که برای وی صادر شده از نوع بازداشت موقت است.

تحقیقات قضایی در خصوص پرونده این فرد زیر نظر بازپرس در جریان است.

شیوع ویروس کرونا موجب بروز محدودیت‌هایی در تمام جوامع شده اما در این میان فردی در مشهد با هتاکی نسبت به اهل بیت (ع)، اقدام به حاشیه سازی کرد.

ماجرای هتاکی به اهل بیت (ع) و برخورد قضایی با فرد خاطی در مشهد

از سوی دیگر زمانی که محدودیت‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است این ویروس، مردم و به خصوص افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان و بیماران زمینه را بیشتر درگیر کرده و ضمن پر شدن تخت‌های بیمارستانها و درگیر شدن کادر پزشکی بسیاری از هموطنان از جمله پرستاران و پزشکان قربانی این بیماری و خانواده‌هایشان عزادار شده‌اند.

در شهر مشهد همچون تمامی شهرهای کشور با شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در تمام زمینه‌ها در نظر گرفته شده است از سوی دیگر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این مرکز مذهبی نیز پروتکل‌های بهداشتی قابل توجهی اجرا و علیرغم تمایل مردم برای زیارت امام هشتم (ع) اما بنا به تصمیمات گرفته شده مردم از زیارت محروم شدند.

اعتراض مردم مشهد به بدنساز معروف / او بازداشت شد

در دور جدید محدودیت‌ها که از چند روز گذشته آغاز شده باز هم این محدودیت‌ها به ناچار در راستای حفظ سلامت شهروندان اعمال شد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است اما در این میان روز گذشته یکی از باشگاه داران و مربی بدن سازی در مشهد در استوری صفحه اینستاگرام با اهانت به ساحت اهل بیت (ع) بسته شدن باشگاه‌های ورزشی را زیر سوال برد.

به همین دلیل جمعی از مردم شهر مشهد با تجمع مقابل باشگاه این فرد، ضمن محکوم کردن این رفتار ناهنجار خواستار برخورد قانونی با این شخص شدند.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نیز اعلام کرد که مجوز باشگاه فردی که در مشهد به ساحت ائمه اطهار (ع) توهین کرده باطل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این زمینه گفته است که از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاه داران با ما همکاری لازم را داشتند اما این بار یکی از باشگاه داران در مشهد با انتشار مطالبی توهین‌آمیز دل همه مسلمانان را سوزاند.

فرزاد فتاحی رضوی با اشاره به بازداشت فرد توهین کننده اظهار کرد: شنبه هفته آتی مجوز باشگاه او لغو خواهد شد زیرا هیچگاه جامعه ورزشی چنین افرادی را تأیید نمی‌کند و تمامی همکاران من و ورزشکاران از این رویداد ناراحت هستند.

وی بر اولویت فرهنگ و ارزش‌های دینی تاکید کرد و افزود: به نمایندگی از جامعه ورزشی از تمام کسانی که از این بی ادبی اندوهگین شدند عذرخواهی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که اجازه دهند مقام‌های قضائی این موضوع را پیگیری کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نیز در این خصوص ضمن محکوم کردن این حرکت گفت: کمیته انضباطی هیئت بلافاصله تشکیل و اقدامات قانونی برای برخورد با این فرد انجام شده است.

سروش پورآزاد تاکید کرد: با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان استان برخورد جدی با این اقدام موهن انجام شده است و اجازه چنین حواشی داده نخواهد شد، جدا از جنبه عمومی مسلماً هیئت بدنسازی و پرورش اندام هم برخورد خواهد کرد.

وی از فعالیت هزار ۴۰۰ باشگاه و ۱۴ هزار ورزشکار در استان خبر داد و گفت: با توجه به خطر شیوع کرونا همه این باشگاه‌ها به رعایت محدودیت‌ها پای بند هستند.

فرد هتاک در مشهد دستگیر شد

روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: یک ورزشکار و صاحب باشگاه بدن‌سازی در مشهد به دلیل آنچه توهین به ائمه اطهار نامیده شده بازداشت شده است.

در این اطلاعیه آمده است، این فرد که در فضای مجازی اقدام به توهین به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت و مقدسات دینی کرده بود توسط ضابطان دستگاه قضائی دستگیر شد.

پرونده ویژه‌ای در این زمینه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل و تحقیقات از این فرد آغاز شده است.

کدخبر: 629079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟