صحنه خونین در پیتزافروشی سروستان / فراری خطرناک بازداشت شد

فرمانده انتظامی "سروستان" از دستگیری 2 نفر از ضاربان که یک شهروند را با ضربات چاقو مضروب کرده بودند در کمتر از 6 ساعت خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی" بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محلات این شهرستان به مأموران اعلام شد.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 2 نفر با مراجعه به یک مغازه پیتزافروشی، مالک آن را با ضربات چاقو مضروب و متواری شده‌اند.
سرهنگ "مجتهدی" خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند با انجام تحقیقات فنی و تخصصی هر 2 نفر ضارب را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان "سروستان" با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کردند، عنوان داشت: مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی رضایت بخش نمی‌باشد.

دستگیری ضاربان مرد پیتزافروش کمتر از 6 ساعت در "سروستان"

فرمانده انتظامی "سروستان" با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در زمان درگیری آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد چنین موارد پشیمان کننده‌ای در جامعه نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟