پاره شدن طناب دار قاتل در لحظات پایانی/ خرم آباد

به گزارش رکنا، محمد رزم روز سه‌شنبه در بازدید از مجتمع جدید محاکم خانواده خرم‌آباد افزود: قتلی که در سال ۹۵ رخ داده بود با تلاش ریش سفیدان، معتمدین و مصلحین، به صلح و سازش ختم شد.

وی اظهار داشت: مراسم صلح و سازش ۲ طایفه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و با حضور مقامات استانی و جمعی از مردم در محوطه رو باز مسجد فاطمه الزهرا (س) خرم آباد برگزار شد.

بخشش قاتل منجر به سازش 2 طایفه در خرم‌آباد شد

وی تصریح کرد: این پرونده قتل پس از صدور رای در دادگاه کیفری استان، تایید دیوان عالی کشور و تنفیذ از سوی ریاست قوه قضائیه در وضعیت اجرای حکم قرار گرفت که با تشکیل بیش از ۱۰۰جلسه توسط معمرین و معتمدین محلی به گذشت قطعی خانواده مقتول منجر شد.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: تشریفات قضایی آزادی زندانی در دستورکار قضایی دادگستری لرستان قرار گرفته است.

رزم با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد اظهار داشت: مجتمع محاکم خانواده در دادگستری مرکز استان واقع شده و دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده، یک شعبه اجرای احکام، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه است.

وی گفت:‌ استقلال فضا از سایر شعب و واحدهای قضایی، سهولت دسترسی و تکریم ارباب رجوع از موارد لحاظ شده در ساختمان جدید مجتمع خانواده دادگستری استان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟