16+ /  عکس دست قطع شده جوان ورزشکار با شمشیر اوباش  تهران + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا: اوایل آبان ماه امسال 2 برادر در خیابان دماوند به جلوی در خانه یکی از دوستانش رفته بودند که 5 جوان شرور به سراغ آنها رفته و به بهانه ایستادن تو محله شان یک درگیری را به راه انداختند.

2 برادر شوکه شده بودند و در حال دفاع از خودشان بودند که ناگهان یکی از اراذل و اوباش با شمشیر ضربه ای به دست چپ پسر جوان زد و پسر جوان دستش از ناحیه مچ قطع شد.

برادر بزرگتر با التماس از 5 جوان شرور می خواست که اجازه دهند دست برادرش را از روی زمین بردارد و به بیمارستان برود که 5 جوان شرور به کتک کاری شان ادامه دادند و در حالیکه عربده کشی می کردند از صحنه دور شدند.

قطع شدن دست جوان تهرانی

قطع دست چپ جوان کشتی گیر

2 برادر به بیمارستان منتقل شدند و ماجرای درگیری خونین به پلیس مخابره شد که در ادامه ماموران پایگاه پلیس امنیت و عمومی تهران برای دستگیری عامل قطع کردن دست چپ پسر جوان وارد عمل شدند.

دست چپ پیوند زده شد اما مچ دست تا نوک انگشت سیاه و خون جریان ندارد و پسر جوان که کشتی گیر مدال آور است و با این اتفاق احتمال می رود دیگر نتواند به کشتی ادامه دهد.

دستگیری شرور خطرناک

ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت و عمومی پایتخت خیلی زود موفق به دستگیری عامل قطع دست چپ جوان کشتی گیر شدند.

متهم پس از دستگیری در حالیکه پیش روی جوان کشتی گیر قرار گرفته ادعا می کند که این کار را نکرده و بی گناه است و می گوید آنها به من حمله کردند و مرا به باد کتک گرفتند.

بنابر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟