دوربین قهوه خانه صحنه شوم را شکار کرد / 3 مرد دسیسه بدی داشتند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان " رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: سی و یکم شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت از قهوه خانه ای واقع در شرق تهران در کلانتری 157 مسعودیه تشکیل می شود که حسب دستور مقام قضایی جهت رسیدگی تخصصی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی واصل می گردد .

از شاکی در خصوص موضوع تحقیق شد و وی اظهار داشت : دارای یک مغازه قهوه خانه می باشم که مدتی است آنجا را بسته ام و از طریق همسایگان متوجه شدم سارقان با ورود به محل، اقدام به سرقت اموالی از قبیل میز و صندلی، انواع قلیان، سماور، یخچال، تلویزیون و آبمیوه گیری به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان کرده اند.

سرهنگ کنجوریان افزود : در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع سرقت رفته و با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات محلی و میدانی متوجه شدند سارقان کاملا به محیط آشنا بوده و پس از اطمینان از نبود شاکی در محل و در فرصتی مناسب از طریق تخریب درب اقدام به سرقت و خروج اموال نموده اند .

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در ادامه پی جویی با بررسی و پایش جفرافیای صحنه سرقت و بازبینی فیلم دوربین های اطراف محل وقوع جرم متوجه شدند سارقان 3 نفر بوده اند که از یکدستگاه کامیون برای بارگیری اموال استفاده کرده اند .

کارگر قهوه خانه سارق بود

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تصویر یکی از سارقان به روئیت شاکی می رسد که مورد شناسایی قرار گرفته و شاکی بیان نمود سارق که سلمان نام دارد سابقا کارگر وی بوده و اخراج شده است .

وی افزود: با شناسایی هویت یکی از سارقان پنجم آبان ماه با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری سلمان می شوند که پس از مواجهه با ادله پلیسی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و ضمن اعتراف به بزه انتسابی بیان نمود با همکاری تعداد دو نفر از دوستان خود به اسامی وحید و امیر که آنان نیز از کارگران شاکی بوده اند اقدام به سرقت کرده اند و اموال مسروقه در حال حاضر در اختیار آنها می باشد .

سرهنگ کنجوریان بیان داشت: با دستگیری یکی از سارقان و اعتراف به جرم سرقت پرونده به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟