اصرار بر قصاص چشم یک مرد تهرانی / کوری با ضربه هولناک + عکس

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان های منطقه سعادت آباد آغاز شد. شواهد نشان می‌داد درگیری میان دو دو مرد میوه فروش رخ داده است .در این درگیری جلیل ۴۵ ساله که از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد. اما تلاش پزشکان برای بهبود چشم وی نتیجه نداد و چشم راستش به خاطر شدت جراحات تخلیه شد.

جلیل پس از ترخیص از بیمارستان از مرد دست فروشی به نام امید شکایت کرد .با اطلاعاتی که جلیل از وانت امید به ماموران ارائه داده بود متهم ۳۷ ساله ردیابی و بازداشت شد .

وی گفت :من چند سال است که با ماشین در منطقه سعادت آباد میوه فروشی می کنم. مدتی بود جلیل هم که میوه فروش بود به آن منطقه آمده بود .به همین خاطر با هم درگیر بودیم .آخرین بار درگیری میان ما بالا گرفت اما من ضربه ای به چشم او نزدم.

در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران به بررسی فیلم ضبط شده دوربین مداربسته خیابان پرداختند که صحنه درگیری در آن ضبط شده بود .در فیلم مشخص بود امید با چوب به صورت جلیل ضربه زد است.

درگیری خونین 2 مرد در سعادت آباد

با به دست آمدن این مدرک ،علیه امید کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی در شعبه هفتم پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه جلیل روبه روی قضات ایستاد و گفت: من زن و بچه دارم و برای گذراندن زندگی‌ام دستفروشی می کردم. من هر روز صبح خیلی زود به میدان تره بار می‌رفتم و برای فروش میوه می آوردم تا با چرخ دستی ام میوه بفروشم.. اما امید به من اعتراض داشت .او می‌گفت نباید در آن منطقه میوه فروشی کنم.

وی ادامه داد: آخرین بار او با چوبی که روی آن یک میخ بود به سمتم حمله کرد و ضربه ای به چشمم زد که روزگارم سیاه شد. من حاضر به گذشت نیستم و تقاضای قصاص چشم دارم.

راز نابینا شدن مرد دستفروش

سپس امید روبه روی قضات ایستاد و جرمش را انکار کرد.

وی گفت :چند بار به جلیل تذکر داده بودم به چند خیابان آن طرف تر برود اما قبول نمی‌کرد .آخرین بار وقتی به اعتراض کردم فحاشی کرد و سمتم حمله ور شد .او مرا کتک زد .من قبول دارم با او درگیر شدم اما ضربه ای با چوب به صورتش نزدم .

وقتی قاضی دادگاه به فیلم ضبط شده دوربین مداربسته اشاره کرد و گفت صحنه درگیری خونین در فیلم ضبط شده است متهم گفت: من امید را کور نکردم و او خودش چنین بلایی سر خودش آورده تا مرا به دردسر بیاندازد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟